‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

ستاد امر به معروف شهرستان میبد در جهت ترویج فرهنگ درست استفاده از موبایل و بلوتوث آن در مکان مصلی حضرت آیت الله اعرافی و در بعضی از مکانهای دیگر با خرید و نصب دستگاه ارسال بلوتوث اقدام به کار فرهنگی و بسیار عالی نموده است.

ابتدا می خواهیم از این اقدام خداپسندانه از مسؤلین ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان تشکر کنیم و سپس چند پیشنهاد که به نظرمان می رسد را مطرح نماییم:::

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۸۹ ، ۱۰:۲۰
م- حفیظی
چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ

ایستگاه مطالعه،، فرهنگی عالی برای مساجد

چندی است در بعضی از مساجد سطح شهر که وارد می شویم می بینیم که در گوشه ای از مسجد میزی گذاشته اند و بر روی آن چند روزنامه و یا مجله که هر کس که اهل مطالعه است، تا رسیدن وقت نماز یا بعد از نماز که بعضی ها بی کار می شوند و حوصله خواندن قرآن و یا دعا ندارند لااقل کم با خواندن این مجله ها کمی بر اطلاعات خود اضافه کنند و وقت خود را به بطالت نگذرانند.

به حق که این طرح ، که در بعضی مساجد سطح شهر اجرا شده طرحی بسیار عالی می باشد و امیدواریم مسؤلین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد و هیئت امنای مساجد شهرمان همت گمارند و این طرح را در تمام مساجد نهادینه کنند که هم میزان مطالعه مردم بالا رود و هم اطلاعات آنها درمورد مسائل اجتماعی و سیاسی روز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۸۹ ، ۱۰:۵۷
م- حفیظی
پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۱۳ ب.ظ

چشممان روشن خیلی خوش آمدید

سید حسن نصرالله خطاب به احمدی نژاد در مراسم دیشب به فارسی اینگونه خوش آمد گفت:

چشممان روشن خیلی خوش آمدید....

........................


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۸۹ ، ۱۴:۱۳
م- حفیظی
حمله زننده مدعیان اخلاق به هنرمند ارزشی
692600810_orig.jpg
افتخاری: در دانشگاه موهای دختر مرا کشیده‌اند و به وی توهین کرده‌اند در حالی که او یک استاد دانشگاه است.

شبکه ایران: انگار قرار نیست ماجرای ابراز علاقه و ادای رسم ادب توسط هنرمند موسیقی کشورمان به رئیس‌جمهور پایان یابد و مدعیان اخلاق دیروز، کمی سعه صدر خود را بالا ببرند و قدری تحمل آراء مخالف را تمرین کنند.

با وجود این‌که بیش از یک ماه از ابراز محبت علیرضا افتخاری به احمدی‌نژاد می گذرد اما هجمه‌ مخالفان دولت ادامه دارد و این استاد آواز موسیقی اصیل ایرانی به تازگی طی اظهاراتی از برخورد ناشایست داعیه‌داران تحمل مخالف با وی و خانواده اش پرده برداشته است.

این هنرمند سرشناس کشورمان شب گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با بخش خبری 30/20 شبکه دوم سیما با اشاره به هجمه بی‌شمار و غیرمنصفانه این جریان اظهار داشت: من در برنامه‌ای به رسم ادب به رئیس‌جمهور عزیزمان ادای احترام کردم. از آن زمان به بعد، من و خانواده‌ام به وسیله تماس‌های تلفنی مورد اذیت قرار گرفتیم.

طبق اعلام جهان‌، افتخاری در ادامه با ذکر این نکته که ما همه باید در یک مسیر باشیم، گفت: اهانت‌هایی که به خودم شد را می‌بخشم اما اهانت‌هایی که به دخترم در دانشگاه صورت گرفت را به هیچ عنوان نخواهم بخشید.

وی همچنین در حالی که به حالت بغض سخن می‌گفت، به تشریح نحوه برخوردهای ناشایست با خانواده‌اش پرداخت و گفت:در دانشگاه موهای دختر مرا کشیده‌اند و به وی توهین کرده‌اند در حالی که او یک استاد دانشگاه است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۸۹ ، ۱۴:۱۰
م- حفیظی
شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۵:۰۷ ق.ظ

جیغ شیاطین از سفر رهبر انقلاب به قم

n00017362-b.jpg

 

 

 

 

سفر قریب الوقوع رهبرانقلاب به شهر مقدس قم، محافل ضدانقلاب دخیل در فتنه سال 88 را به شدت سراسیمه و هراسان ساخته است.


این محافل و رسانه های وابسته به آنها طی هفته اخیر پروژه وسیعی را به اجرا گذاشتند تا پیشاپیش - به خیال خود- از ابعاد مبارک این سفر بزرگ بکاهند. در این میان «حلقه لندن» که رسماً خود را اتاق فکر فتنه سبز در خارج از کشور معرفی کرده و ارتباطات وسیعی با لابی صهیونیست ها در آمریکا و سازمان های جاسوسی MI6 و CIA دارد، بیش از همه نسبت به این سفر تاریخی ابراز نگرانی کرده و به انتشار انبوه تبلیغات و شایعاتی که از سوی مقامات مافوق در سرویس های جاسوسی لندن و واشنگتن دیکته می شود، دست یازیده است. «جرس» ارگان رسانه ای حلقه ماسونی لندن در حالی ژست مذهبی در تبلیغات اخیر خود گرفته که پیش از این برخی اعضای آن، به انکار امام زمان«عج» پرداخته، کلام الله مجید را -نعوذبالله- تجربه شاعرانه پیامبر و آمیخته به خطا توصیف کرده و فقه و مرجعیت را باعث طالبانی گری در ایران معرفی کرده اند! ادعای برخی اعضای این حلقه، هیچ تفاوتی با سران گروهک بهائیت ندارد.


آنچه این حلقه را نگران کرده، از سویی پیش بینی استقبال گرم و کم سابقه مردم، حوزه های علمیه، علما و مراجع از رهبرانقلاب است که می تواند در کمتر از چند ساعت تمام فضاسازی های قالبی و شایعه پراکنی ها و شعبده بازی های رسانه ای فتنه گران را نابود کند و از سوی دیگر فصلی نو در تقویت حوزه های علمیه و نقش آفرینی عمیق تر علما و مراجع در دهه چهارم انقلاب بگشاید.

 

 

 

34116057396975359234.jpg

 


آنچه در تحرکات وسیع حلقه لندن (مرتبط با باند مهدی هاشمی در قم و فتنه گران نفاق جدید در تهران) قابل توجه است حرکت طابق النعل بالنعل این جریان در سناریوی لو رفته آمریکایی-انگلیسی است همچنان که دکتر مایکل برانت از مقامات سابق سازمان سیا در زمینه شیعه شناسی چندی پیش در خاطرات خود تصریح کرد؛ ما پس از پیروزی انقلاب ایران، جلسه ای را با مشارکت MI6 انگلستان که در مسائل منطقه خاورمیانه، بااطلاع تر بودند تشکیل دادیم و راز شکست خود را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که غیر از بی کفایتی رژیم شاه، دو عامل «خون حسین]ع[ نواده پیامبراسلام(ص)» و «نقش روحانیت و رهبری» موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است. بنابراین تصمیم گرفتیم به جای سیاست قدیمی و انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن»، سیاست «تفرقه بینداز و نابود کن» را در درون جریان شیعه و روحانیت مذهبی به اجرا بگذاریم و 900 میلیون دلار هم بودجه برای این امر اختصاص دادیم.

 

 

63250669747386583260.jpg

 


یادآور می شود حلقه لندن توسط عناصری چون عطاءالله مهاجرانی، محسن کدیور، سروش و... مدیریت می شود. این حلقه به خاطر پیش کشیدن پیشنهاد «درازگوش تروا» در 12 بهمن سال 88 از سوی محافل ضدانقلاب به شدت شماتت و سرزنش شد. اما گویا آقای مهاجرانی باز هم هوس کرده- به اعتبار شیر درازگوشی که می گوید در کودکی خورده- باز هم همان خبط و خطاهای قبلی را تکرار کند.

 


در هر صورت باید به اعضای حلقه لندن متذکر شد که اگر چند روزی صبر کنید پاسخ همه بافته های خود را از سوی مردم، علما و مراجع دریافت می کنید.
گفتنی است حضرت امیر علیه السلام می فرمودند وقتی آیات قرآن بر رسول خدا(ص) نازل می شد، صدای نعره شیطان را می شنیدم که از عصبانیت جیغ می کشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۸۹ ، ۰۵:۰۷
م- حفیظی
اولویت امروز با آن چیزی است که امروز به آن می گویند جنگ نرم یعنی جنگ به وسیله ابزارهای فرهنگی،به وسیله نفوذ،به وسیله دروغ،به وسیله  شایعه پراکنی با ابزارهای ارتباطی که سالها قبل نبود و امروز گسترش پیداکرده است. (مقام معظم رهبری امام خامنه ای)

می بینیم که یکی از همین ابزار ها ، رسانه و فیلم و سریال است و اکنون هم فیلمهای سینمایی اما به صورت سریالی که متاسفانه امروزه دربین جوانان ما رواج پیدا کرده است. از میان این فیلمها می توان از فیلمهایی نظیر لاست و فرار از زندان رو به عنوان معروفترین آنها نام برد که در میان جوانان جزء پربیننده ترین سریالهاست.

   نمی شود جوان رو از دیدن همچین فیلمهای جذابی منع کرد اما می شود پشت پرده این فیلمها را به آنها نشان داد تا با آگاهی، از این قبیل فیلمها رو ببینند.برای همین هم بنده در اینجا تحلیل و بررسی این فیلمها رو که توسط استاد ارجمند آقای دکتر حسن عباسی نقد و بررسی شده رو در اینجا می گذارم تا مورد استفاده دوستان قرار بگیرد.

قبل از اینکه دانلود کنید خواهشی برادرانه از همتون دارم که شما نشستید و ساعتها این فیلمها رو دیدید خواهشا یه کمی هم وقت بزارید و تحلیل اونها روهم گوش بدید ازتون ممنون می شم.

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال فرار از زندان (prison break) – کیفیت خوب

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال فرار از زندان (prison break) – کیفیت معمولی

..........................................

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال unit – کیفیت خوب

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال unit – کیفیت معمولی

...........................................................................

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال alias – کیفیت معمولی

..........................................................................

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال ۲۴ – کیفیت خوب

دکتر حسن عباسی – نقد و بررسی سریال ۲۴ – کیفیت معمولی

..........................................................

دکتر حسن عباسی – تحلیل سریال لاست (Lost) و تلویزیون استراتژیک

..........................................................


منبع:www.bgh.ir

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۳:۲۰
م- حفیظی
يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۰ ب.ظ

از نیروی انتظامی و شهرداری ممنونیم....

بسمه تعالی

از مسؤلین محترم نیروی اتنتظامی و همچنیین شهرداری میبد به جهت اینکه در خیابانهای سطح شهرستان و همچنین خیابانهای اصلی بارجین موانع و اصلاحات لازم برای آسان شدن رانندگی و کنترل ترافیک شهرستان انجام داده اند کمای تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم که فکری هم برای تقاطع خیبان شهید مؤذن با خیابان امام حسین (ع) بکنند که واقعا نقطه حادثه خیز و خطرناکی می باشد درست است که به لطف خدا تا کنون حادثهی خاصی در اینجا رخ نداده است ولی امیدواریم که هر چه زودتر رسیدگی شده و فکری برای این تقاطع خطرناک بشود تا خدای ناکرده بعدا موجب حادثه ای نگردد و آن وقت به فکر اصلاح تقاطع بیفتند می‌شود نوشداروی پس از مرگ سهراب

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۸۹ ، ۱۲:۵۰
م- حفیظی
جمعه, ۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ

قبرستان آدمها یا قبرستان تیر برقها

مثل اینکه اداره برق جایی بهتر از قبرستان بارجین رو پیدا نکرده که تیر برقهای رده خارجی و تصادفی خودشو اونجا بریزه و بره و حتی دیگه نگاهشون هم نکنه

خودتون ببینید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۸۹ ، ۱۷:۵۳
م- حفیظی
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۵۳ ق.ظ

تا به کی منتظر بمانیم؟

بسم رب الشهدا و الصدیقین با سلام در حدود یک سالی می شود که طرح ساخت ساختمان قطعه شهدای گلزار شهدا بارجین آغاز شده است و تا دو سه ماه پیش کار ساخت آن (البته به کندی) ادامه داشت و لی اکنون هیچ خبری از پیمانکار و یا افرادی که مسؤلیت ساخت این ساختمان را برعهده دارند نیست. ضمن اینکه طبق خبر هایی که در اوایل شروع طرح در مطبوعات میبد منتشر گشت این طرح با بودجه خوبی هم کلید خورده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۸۹ ، ۱۱:۵۳
م- حفیظی
علیرغم عدم حضور احمدی نژاد در جلسه سخنرانی اوباما در شصت و پنجمین نشست مجمع عمومی، برخی شبکه های خبری آمریکا تلاش کردند با پخش تصاویری از احمدی نژاد وانمود کنند رئیس جمهور کشورمان در این نشست حضور دارد.
A0912182.jpg
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیویورک، شصت و پنجمین نشست افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در حالی برگزار شد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان هنگام سخنرانی باراک اوباما در اجلاس مزبور حضور نداشت.
این در حالی است که برخی از شبکه های خبری آمریکا با پخش تصاویری از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان تلاش کردند وانمود کنند که رئیس جمهور ایران در هنگام سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در جلسه حضور داشته است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۸۹ ، ۰۹:۴۳
م- حفیظی