‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
سه شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۱۳ ق.ظ

شلیک گلوله های کاغذی به قلب رسانه های شیطانی!!

وَنَزَّلْنَا عَلَیْکَ الْکِتَابَ تِبْیَانًا لِّکُلِّ شَیْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً وَبُشْرَى لِلْمُسْلِمِینَ

و این کتاب را که روشنگر هر چیزى است و براى مسلمانان رهنمود و رحمت و بشارتگرى است بر تو نازل کردیم.(سوره نحل ، آیه 89)

 

مدت زیادی تا انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نمانده و تنور تبلیغات نامزدها نیز برای تصاحب کرسی های مجلس داغ داغ شده است.

اما در این میان مهمتر از تبلیغات و این چنین مسائل حضور هرچه با شکوه تر مردم در پای صندوق های رأی می باشد. حضوری که قطعا به حول و قوه الهی دشمن شکن خواهد بود.

اما اگر کمی دیده باز کنیم و به پیرامون خود و به شرایطی که در آن به سر می بریم نظری بیااندازیم،شرایطی که به گفته امام خامنه ای شرایط بدر و خیبر است. یعنی شرایط جنگی...

اما چه جنگی؟ جنگی که دیگر مثل زمان هشت سال دفاع مقدس نیست؛ اما اگر سخت تر از آن نباشد، آسانتر نیست. جنگی که بدان جنگ نرم می گویند که در آن قلبها و ذهن هایمان با یکدیگر درگیرند.

 برای هر جنگی دو چیز مهم نیاز است. نیرو یا افراد رزمنده و ابزار جنگی که در زمان جنگ تحمیلی انسان بود و تو پ و تانک و ...

اما در جنگ کنونی دیگر نیازی توپ و تانک نیست. ابزار های این جنگ دیگر مثل سابق نیست. ابزار های جنگ نرم رسانه ها و تبلیغات آنها و ... هستند. گاهی ابزار و ادوات جنگی این جنگ می تواند رأیی باشد که ما می دهیم. سابق در عملیاتهایمان سلاح گرم بدست می گرفتیم و به دشمن یورش می بردیم، اما اکنون همین انتخابات یک عملیات بزرگ جنگ نرم است. عملیاتی که در آن تک تک رأیی که به صندوقها ریخته می شود به مثابه فشنگهایی می ماند که درون خشاب گذاشته می شود تا با آن تمام دشمنان داخلی و خارجی را به رگبار بسته و او را همانگونه که شهدایمان لشکر دشمن را از پای در می آوردند، ما نیز در عملیات انتخابات مجلس مجلس دشمنان خویش را با حضورمان و رأی هایمان از پای در آوریم.

پس در این جنگ وظیفه ی هر واجد شرایطی است که با تمام قوا در عملیات شرکت کند، با حضور و رأی خود تیری به قلب تمامی دشمنان زند. چرا که قرآن کریم نیز ما را به این امر مهم توصیه نموده در آنجا که می فرماید:« وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ .

و هر چه در توان دارید از نیرو و اسبهاى آماده بسیج کنید تا با این [تدارکات] دشمن خدا و دشمن خودتان و [دشمنان] دیگرى را جز ایشان که شما نمى‏شناسیدشان و خدا آنان را مى‏شناسد بترسانید و هر چیزى در راه خدا خرج کنید پاداشش به خود شما بازگردانیده مى‏شود و بر شما ستم نخواهد رفت.(سوره انفال، آیه 60) »

قرآن کریم به ما توصیه نموده است که تا جایی که در توانمان هست ادوات و نیروی جنگی گردآوری کنیم(وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ) و اکنون نیز این وظیفه قرآنی ما است که در این عملیات بزرگ جنگ نرم تا می توانیم پر شکوه و حماسی شرکت نماییم، تا به گفته قرآن کریم در دل تمام دشمنان حتی دشمنانی آنها را نمی شناسیمشان نیز و حشت اندازیم. (تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ)

به امید حضور حماسی ملت ایران، نابودی  هر چه زودتر تمامی بد خواهان این ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ظهور یگانه منجی عالم بشریت. والسلام

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۹
م- حفیظی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">