‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵ ق.ظ

آتش سوزی در زباله ها در بارجین

بسمه تعالی

جمعه شب در حدود ساعت 2 بامداد زباله های جمع آوری شده در زمینی در بارجین به آتش کشیده شد.
گفتنی است که بعد از اطلاع آتش نشانی از این حادثه که در حدود ساعت 2 بعد از نیمه شب رخداده بود، مأموران آتش نشانی بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و بعد از 2 ساعت تلاش موفق به مهار آتش گشتند.

...............

...................
همچنین به گزارش خبرنگار بارجین ما نیز در حدود ساعت 12 صبح شنبه دوباره به اداره آتش نشانی گزارش دادند دوباره در محل اتش سوزی دود مشاهده شده است. در پی این گزارش مأموران زحمت کش آتش نشانی دوباره در محل حادثه حضور یاقته و اقدام به خاموش نمودن کامل آتش می کنند.
.............

.......................
 لازم به ذکر است که تمامی این زباله های موجود در این زمین که به آتش کشیده شد، توسط یکی از اتباع افاغنه که در نزدیکی این محل سکونت دارد از میان زباله های سطح شهر جمع آوری گشته و در این محل ریخته شده است. متاسفانه انباشت زباله باعث آلودگی و  تجمع حشرات و حیوانات مزاحم در این محله شده و موجب سلب آسایش از خانواده های ساکن در این محله گشته است که به آتش کشیده شدن این زباله ها نیز مزید بر علت شد.

حال باید از مسئولین انتظامی شهر بپرسیم که چه شد آن ضرب العجل 10 روزه بابت جمع آوری تمامی افاغنه و اسباب و وسایلشان از سطح شهر؟؟؟؟؟

نویسنده و عکاس: محمد حسین حفیظی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۹
م- حفیظی

نظرات (۱)

درموردکوچه های درب داغون بارجین هم بنویسید


پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون از نظرتون
مطلبی با این عنوان نوشته ایم.
لینک:http://barjinema.blogfa.com/post/247/%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%da%86%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%87%d8%a7-%da%86%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">