‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۱۹ ب.ظ

عامل اصلی هتاکی کیست؟؟؟

عامل اصلی هتاکی کیست؟؟؟

این روزها بازار هتاکی و فحّاشی بی دینان کثیف به امامان معصوم،علی الخصوص امام علی النّقی(علیه سلام)  گرم شده و مطابق معمول بچه مذهبی ها یا بی اطلاع اند و به کارهای کم بازده و کم تاثیر مشغول،  یا  از کنار این مسایل آرام رد می­شوند تا کسی نفهمد که آنها مذهبی هستند و باعث کسرشان والایشان شود و یا تیر های  بی سر و تهی هستند که اگر چه به سنگر شیطان شلیک می شوند اما کارایی لازم را ندارند و انسجام تاکتیکی در آن ها وجود ندارد...

***

حتی توهین به یک ملکول آب هم توهین به دریاست! دریای ولایت را به سخره می­گیرند و ما-همان­هایی که ادعا داریم قرار است برای خدا جان بدهیم و روی هر منبر و در  هر مجلس افتخار می کنیم شیعه هستیم و پاک باخته ی اهل بیت رسول خدا-بی خیال و کم کار مشغول انجام کارهای روزمره ایم! و خود را بی شک از میهمانان اصلی امام علی(علیه سلام) در کنار حوض کوثر می­دانیم!

این توهین ها و هجمه ها در واقع کار ماست! ما که با درجه بندی کردن امامانمان به این هتّاک ها اجازه هتّاکی دادیم.ما در شناختن جایگاه ولی و حجت خدا کاهلی کردیم.

حجت خدا یعنی روح خداباوری و مرکز بندگی الله که خدا با  توجه به قلب مبارک ایشان رحمتش را بر مردم جاری می­کند و مردم نیز با واسطه ی قلب مبارک ایشان که مرکز کائنات است با خداوند ارتباط برقرار می کنند.آنان مقدس ترین خلایق بر روی زمین اند و خدا هرگز توهین به واسطه ی فیض را نخواهد بخشید.حجت های خدا کسانی بودند که در راه اقامه حق سخت ترین عذاب ها و شکنجه ها رو تحمل کردند.دندان هایشان به سنگ جفا شکست چون رسول خدا محمد(صلى‏الله‏علیه‏و‏آله).با اره به دو نیم شدند چون یحیی،از دم تیغ گذرانده شدند چون پیامبران بنی اسرائیل.فرقشان را با شمشیرهای زهرآگین شکافتند چون امام علی(علیه سلام) .جگرشان با زهر تکه تکه شد چون امام حسن(علیه سلام)، امام سجاد(علیه سلام)، امام صادق(علیه سلام)... مُثله شدند چون امام حسین(علیه سلام)... و اکنون نیز امام مهدی(عج)عصاره ی حج خداوند،مجروح به تیر غربت و بی کسی و تنهایی...-  کسانی که از خلقت آدم تا حال حاضر پیوسته دژ مستحکمی بودند در مقابل بی دینان و عباد الشیاطین.

قسم به یکتایی الله توهین به هر کدام از این حجت ها، خداوند را و قلوب مبارک پیامبران و امامان و صالحین را اندوهگین میکند.و لعنت تمام کاینات را در پی دارد.

 اینها بر خلاف ما که کار های پراکنده زیاد انجام میدهیم پیوسته شرایط ما رو رصد میکنند.از جایی که حساسیت کمتری احساس کردنند شروع کرده اند...

چرا از امام حسین(علیه سلام) شروع نکردند؟

چون میدونند ملت رو امام حسین حساس اند.چون چوبش را در عاشورای 88خورده اند.اما به شما قول میدم اگه کاهلی و غفلت ما همین طور ادامه داشته باشد کارشان به حضرت زهرا(سلام الله علیها) و رسول خدا(صلى‏الله‏علیه‏و‏آله) هم خواهد کشید.

این همه هجمه علیه ولی خدا بشود و ما بی خیال؟چطور خودمان رو قانع کردیم که ساکت بشینیم و کم رنگ کردن باور خویش را نظاره گر باشم.چقدر توجیه سستی و کم کاری در مقابل خدا دشوار است!

امام نقی(علیه سلام) آن عبد پاک خدا را به هجمه گرفتند به صراحت گفتند که قصدشان تقدس زدایی از مقدسات است و ابلهانی چون بی بی سی که برده و نوکر پیشانی سفید آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها هستند،  به اولین سایت های هتاک جایزه می­دهند.زبان در دهن گرفتیم و لال شدیم تا هر کسی به خودش اجازه ی توهین به خدا رو داد.

کجایید گرافیست ها؟؟؟؟؟

هنوز هم  نهایت جهادتان عکس آقا را در ابعاد مختلف کار کردن است؟؟؟؟؟

!یا جملات عاشقانه رو تنگ عکس حرم چسپوندن؟؟؟

! کجایید هکر های متعهد؟؟؟

چرا لت و پار نمی­کنید این سایت های موهوم را؟؟؟

چرا اجازه می­دهید فحاشی هایشان را با بلندگوهای انگلیسی و آمریکایی همه گیر کنند؟؟؟

دشمن را با تکنولوژی جدید بتارانید.کجایید افسران جنگ نرم؟؟؟

نرمش و سهل گیری به مزاقتان خوش آمده؟؟؟

آنقدر نرم رفتار کرده اید که انگار وجود ندارید!!!

کجایید خطیب ها؟؟؟ منبر نشین ها؟؟؟

اگر احکام نجاسات را بیان کرده اید  برای خدا مسایل روز را هم عنوان کنید. کجایید وبلاگ دارها؟؟؟

چطور  حاضرید تبلیغات خرید های اینترنتی را در صدر وبلاگهایتان بزنید اما هیچ حرکتی برای باور و عقیده خود انجام نمی دهید؟؟؟

چه مقدار از حجم وبلاگهایتان برای رضایت خداست؟؟؟

چقدر برای خدا وقت گذاشته اید و چقدر به نفع شیطان؟؟؟

کجایید فعالین فرهنگی؟؟؟ برنامه ریزها ؟؟؟

کجایید دانشجویان متعهد؟نمره تان پیش خدا چند است؟؟؟

یادتان رفت قرار گذاشتد برای خدا بیاموزید؟؟؟

چه شد که وسیله مهم تر از هدف شد؟ چرا هیچ کاری نمی کنید؟

سلمان رشدی هم کار شبیه همین را انجام داد.مقتدرانه خواب را هم بر دشمنان خدا حرام کنید.مردم را  هشیار کنید .شما  قدرت و رسانه دارید.اجازه ندهید میدان جولان بی دینان فراخ­تر شود.

کدام دشمن فرضی ما را به خودش مشغول کرده؟چه باعث شده که خطر را احساس نکنیم؟

تا دشمن به ریشه های باورمان نرسد باید خبر دار نشویم؟

آهای هیئتی ها! هنوزم بزرگترین آرزویتان مردن در بین الحرمین است؟؟؟

هنوزهم ضجه زدن را سرحد ارادت خودتان می­دانید؟؟؟

شهادت در راه آرمان امام حسین (علیه سلام) که آرمان تمام حجت های خدا بود به مردن در کنار ضریح حضرت نمی چربد؟

به حاشیه رفتیم که متن را به سخره گرفتند.آن وقت که باید گُر بگیریم ،  بسوزانیم و خاکستر کنیم چون سنگ سرد افسرده ایم. مثل زهرا(سلام الله علیها) از ولایت و حجت خدا دفاع نمی­کنیم .وگر نه قلبمان با هتاکی به امام علی النقی(علیه سلام) می­سوخت.

خوابمان برد که دزد ایمان باورمان را به باد داد.برخیزید تا آسمان بر سر دشمنان خدا خراب کنیم و زمین را زیر پاهاشان بلرزانیم..شمشیرهای عقیده را از غلاف سستی برکشیم که نیام بر این شمشیر ها حرام است.صاحب قلم برخیز.دیندار برخیز.مجاهد برخیز.حی علی الجهاد... 

 



naghi_hadi_7.jpg


naghi_hadi_165.jpg                                         naghi_hadi_166.jpg

سعید طاهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۲
م- حفیظی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">