‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۱۷ ب.ظ

نکاتی در مورد خرید وسایل تحصیل دانش آموزان!؟

بسمه تعالی

کمتر از یک ماه دیگر به بازگشایی مدارس مانده و کم کم بازار خرید لوازم التحریر و البسه برای دانش آموزان داغ می شود.

این نکات لازم به ذکر است

پدر و مادران عزیز خرید های خویش را به روز های پایانی شهریور ماه یا احیانا روزهای ابتدایی مهر نیندازند تا باعث شلوغی جاده های سطح شهر و همچنین مغازه های لوازم التحریر و فروش البسه و ... نگردند.

در خرید کالاها دقت لازم را بنمایند تا کالایی با کیفیت و استاندارد خریداری کنند چرا که استفاده کننده این کالت ها فرزندان عزیز شما هستند و اگر جنس بی کیفیتی برای آنها خریداری شود مممکن است سلامتی روحی و جسمی آنها را به مخاطره اندازد.

با توجه به اینکه سال1391 توسط مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی) ""تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"" نامگذاری شده است؛ از تمامی خانواده های عزیز خواهشمندیم که اولویت در خرید را بر اجناسی بگذارند که توسط دستان توانمند کاگر ایرانی تولید گشته است.

و در پایان نیز به والدین گوشزد می نمایم که از خرید لوازم التحریر و کیف و سایر محصولاتی که بر روی آنها تصاویر نامناسب و خلاف فرهنگ ما و ... نقش بسته جدا خودداری نمایند. چرا که یک یک این تصاویر بر روی کودکان ما اثر گذاشته و کودکان و جوانان ما را با فرهنگی غیر از فرهنگ خودمان بار می آورد.

مطالب مرتبط:

گزارش تصویری از مسئله ای که باور کردنش خیلی سخت است!!!

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">