‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵ ب.ظ

مسلمین به هوش!؟ وحدت خود را از دست ندهید....

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

بازهم استکبار و عوامل کوردلش به خویش اجازه دادند تا به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) توهین کرده و این بار با انتشار فیلمی توهین آمیز خشم و نفرت خویش را از مسلمانان و دین مبین اسلام نشان دهند.

ضمن محکوم کردن این حرکت خصمانه به تمامی مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی متذکر می شویم که در این شرایط تمام همت خود را بر حفظ وحدت اسلامی و تجلی بخشیدن به آیه مبارکه  وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا گذارند.

چرا که تجربه نشان داده است که هر دفعه ای که مسلمین جهان به خاطر موضوعی با یکدیگر متحد گشته اند صهیونیزم جهانی به کمک شبکه رسانه ای خویش و به دست عوامل و مزدورانش این وحدت را بر هم زده و آتش خشم مسلمانان را با پرت کردن حواسها به طرف دیگری، سرد ساخته اند.

تجربه هایی از جمله توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشیش روانی تری جونز و تجربه ی کشیدن کاریکاتور توهین آمیز از رسول اکرم(ص) توسط یک روزنامه نگار دانمارکی؛ هنگامی که استکبار جهانی خروش و جوشش مردم مسلمان دنیا را درمورد این دو توهین بزرگ به مقدسات مسلمانان مشاهده و هیمنه خویش را در خطر دید، در مورد اول توسط یکی از جاهلان شیعه نما در یکی از شبکه های ماهواره ای انگلییس با توهین به یکی از همسران پیامبر(ص)، و در دیگری با استفاده از مهره ی دیگر خویش یعنی وهابیت و فتوای یکی از مفتیان بی خرد وهابی مبنی بر تخریب قبور ائمه اطهار(ع)، به ترتیب برادران اهل سنت و شیعیان را از صف اعتراض علیه آمریکا و اسرائیل و مزدورانش پراکنده ساخته و وحدت کلمه آنها را از هم گسست.

حال فرصت دیگری پیش امده تا امت میلیاردی اسلام بار دیگر قدرت خویش را به رخ کشیده و به دشمنان خویش بفهماند که هرگز توهین علیه مقدسات خویش را تاب نیاورده و از پای نمی نشییند. انشاالله با حفظ وحدت و انسجام اسلامی خویش سیلی محکمی بر گوش صهیونیزم جهانی خواهیم نواخت.

انشاالله

به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج)

نویسنده:محمد حسین حفیظی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">