‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
بسم الله الرحمن الرحیم

  فَاقْرَءُوا مَا تَیسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ
آنچه بر شما میسر است قرآن بخوانید.(سوره مزمل_آیه 20)



تا وقتی عموم مردم با ظاهر قرآن آشنا نشوند تحقق بخشیدن به نظام قرآنی در متن جامعه آسان و ممکن نمی‌نماید.(امام خامنه ای 16 بهمن 60)

متاسفانه تا دشمنانمان بر روی موضوعی دست نگذارند آن موضوع برای ما هرچند که خیلی هم مهم هم بوده باشد برایمان مهم جلوه نمی کند. قرآن کریم و مأنوس کردن مردم با آن نیز از جمله همین موضوعات بوده و هست.
تا آن کشیش دیوانه دست به آتش زدن قرآن کریم نزده بود تا این حد قرآن برایمان مهم نبود.
اما عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

در راستای ترویج فرهنگ قرائت قرآن کریم و مأنوس ساختن اقشار مردم به خصوص قشر جوان به خصوص دانشجو، با معارف کتاب آسمانی مسلمین؛ دانشگاه پیام نور میبد در ابتکاری جالب و پسندیده اقدام به در نظر گرفتن جایگاهی برای ختم دسته جمعی قرآن کریم گرفته است.

دانشجویانی که مایلند در این طرح شرکت کنند از جایگاهی که برای صفحات قرائت نشده قرآن طراحی شده یک برگ از قرآن مجید را برداشته و پس از قرائت، آن را در محل قرائت شده ها قرار می دهند.تا در ثواب ختم قرآن شرکت داشته باشند.

ضمن تشکر و قدر دانی فراوان از مسئولین دانشگاه پیام نور میبد، از مسئولان سایر ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی نیز دوستانه تقاضامندیم که چنین جایگاههایی را در اداره و بیمارستانها و ... در نظر بگیرند تا عطر قرآن در جای جای شهر و دیارمان هرچه بیشتر فراگیر شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۷
م- حفیظی

قرآن

پیام نور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">