‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۸ ق.ظ

چند لحظه در نونوایی!!

بسمه تعالی

بعد از مدتها رفته بودم چند تایی نون واسه خونه بگیرم. نونوایی شلوغ بود و منم رفتم درون صف تا نوبتم بشه. یه کم که صف جلو رفت و به داخل نونوایی رفتم، منظره عجیبی رو دیدم. خیلی هم جالب بود. نمیدونم کار شاطر بود یا کار اون بنده خدایی که نون رو واسه مردم از تنور در می آورد. یه لیوان چایی و یه پاکت سیگار گذاشته شده بود جایی که چونه خمیر رو پهن می کردن؛ جلوتر که رفتم و خوب دقت کردم دیدم که حتی یه سیگار روشن! هم کنار لیوان و پاکت هست. خواستم از این منظره جالب و عجیب اونم تو نونوایی یه عکس بگیرم و واسه خوانندگان وبلاگ بزارم که متاسفانه یادم اومد که دوربین موبایلم خرابه و نمیشه باهاش عکس گرفت.

تا نوبتم بشه تو ذهنم با خود می گفتم که چه طوریه که کارکنای این نونوایی تا این حد واسشون عادیه که همچین چیزایی رو بزارن اونجا؟ اگه لیوان چایی و پاکت سیگارش رو هم زیر سبیلی رد کنیم، اون سیگار روشنی که اونجا گذاشته رو چی کارش کنیم؟ اونم نادیده بگیریم؟ اصلا مگه نونوایی ها بازرسی بهداشتی نمیشه؟

خوب که فکر کردم با خود گفتم: آره، نونوایی ها بازرسی میشه اما خیلی رسمی و اداری. مأمور محترم بهداشت با کت و شلوار و یه کیف به دست میاد در نونوایی و میگه من مأمور بهداشتم و بازرسی می کنه و خدا نگه دار.

اگه چند بار به طور نا محسوس و مخفیانه از این نونوایی ها بازرسی بشه(به خصوص تو ساعات غیر اداری)، اون وقت معلوم میشه که کی پایبند قانونه و کی فقط جلو مأمور بهداشت قانون رو رعایت می کنه.

این تنها یک مورد از مسائلی بود که من تو نونوایی های شهرمون دیدم.

خدا کنه که دیگه نبینیم و نبینند. خداکنه ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۳

نظرات (۳)

سلام دوست عزیز
بله حق با شماست اون نونواها باید وجدان کاری داشته باشند و مسئولین هم بیشتر رسیدگی کنند امیدوارم زودتر این مشکل حل بشه هرچی نباشه پای سلامتی ملت در میونه...
سلام رفقا
خوبین؟
خیلی جالب بود مطالبتون
به وبلاگ این بنده حقیر هم یه سری بزنید
خبر ندارم ولی به جاش حرف دل دارم که تو وبلاگم نوشتم خواستین بهم سر بزنید
نظر یادتون نره
موفق باشید
سلام میگم میبد بالا هم میتونی یه "ما" براش بزاری=======میبد بالای ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">