‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ

آموزش روش گذاشتن نیم فاصله در Word2007

بسمه تعالی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تایپ کردن متنی در نرم افزار Word احتیاج داشته باشید که بین دو کاراکتر یا حروف از نیم فاصله استفاده نمایید. به عنوان مثال در کلمه "می شود" و یا " لاله ی" بین "می" و "شود" یا بین "لاله" و "ی" فاصله ای نباشد و این حروف به هم بچسبند ولی با یکدیگر ادغام نشوند به این صورت:"می‌شود" ، "لاله‌ی"

در ادامه روش استفاده از نیم فاصله را در نرم افزار  Word2007 آموزش میدهیم(1)....

"""برای دیدن عکسها در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید..""

در اصل نیم فاصله خود یک کاراکتری است که نمایش داده نمی شود ولی وجود دارد و باعث می شود که بین دو حرف فاصله ی کوتاهی به وجود آید. این فاصله به نحوی معادل یک اسپیس زدن بین حروف است، اما اندازه آن از اندازه ای که یک اسپیس بین کاراکتر ها ایجاد می کند کمتر است.

برای ایجاد نیم فاصله در نرم افزار Word2007  ابتدا به تب(سربرگ) Insert رفته و سپس بر روی گزینه Symbol کلیلک کنید و در ادامه گزینه More Symbol  را انتخاب نمایید.

پس از باز شدن پنجره Symbol به تب Special Characters رفته و به دنبال گزینه No-Width Optional Break گشته و آن را انتخاب کنید.

در پایین پنجره مذکور روی گزینه Shortcut Key کلیک کنید. در این پنجره شما می توانید برای قرار دادن نیم فاصله در بین حروف مورد نظرتان، یک میانبر با کلید های ترکیبی ایجاد کنید؛ تا در صورت احتیاج دیگر نیازی به طی کردن دوباره این مراحل نداشته باشید و با زدن کلید های ترکیبی که از قبل برای کاراکتر نیم فاصله در نظر گرفته اید، این کاراکتر را استفاده نمایید.

در پنجره Customize Keyboard در بخش Press New Shortcut Key می توانید کلید ترکیبی میانبر خود را تعریف نمایید. به عنوان مثال ما در اینجا کلید ترکیبی Ctrl+L را در نظر گرفته ایم. پس از معین کردن کلید مورد نظر خود، با زدن گزینه Assign میانبر انتخابی خود را ذخیره کرده و سپس با زدن گزینه Close از پنجره ها خارج شوید.

. از این به بعد شما می توانید هرکجا که نیازی به کاراکتر نیم فاصله داشتید با زدن کلیدهای ترکیبی که برای نرم افزار Word تعریف کرده اید از این کاراکتر استفاده نمایید.

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

نویسنده: محمد حسین حفیظی

(1).. این روش در نرم افزار Word2010 نیز به همین گونه می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۷

نظرات (۳)

۱۱ تیر ۹۲ ، ۰۸:۰۳ نگار آشنا
با سلام
از شما برای مطالعه آخرین مطلب وبلاگ با عنوان "امامی حتی برای اکبر"، دعوت می کنم :
«...آن فیلم را دیدم و بعد دانلود و در هارد اِکسترنال خود ذخیره کردم، ذخیره شد تا فردای قیامت، وقتی زمین و زمان... »
با تشکر
"نگار آشنا" : http://lahootian9257.persianblog.ir/
سلام.ممنون از اموزش قنگتون.کارم راه افتاد.مرسی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
انشاالله در آینده باز هم آموزش خواهیم داشت
سلام
واقعا مرسی از نوشته بسیار مفیدتون.خدا حفظتون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">