‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

به گزارش بارجین ما به نقل از نارین نیوز، توجه به امر بهداشت و سلامت جامعه و رعایت جنبه های پیش‌گیری قبل از درمان امری بسیار ضروری است.

همانطور که همه می دانیم بر مبنای اصول بهداشتی و بهسازی زیست محیطی بایستی زباله ها که منشاء انواع آلودگی هستند در اسرع وقت دفع گردند، چرا که در غیر اینصورت انتشار و انتقال بیماری، ایجاد بو و چشم اندازهای بدی را در پی خواهند داشت. بیماری هایی همچون کزاز، حصبه، انگلهای روده ای، اسهال های خونی و … که از طریق آلودگی های محیطی و عدم رعایت موارد بهداشتی بروز پیدا می کنند و ممکن است سلامت مردم و اهالی محل و یا یک شهر را به خطر بیندازد.

اصول بهداشت و بهسازی محیط، در هر شهر ایجاب می‌کند که زباله ها در حداقل زمان از منازل و محیط زندگی انسان دور شده و در اسرع وقت دفع گردند.

خیابان امام حسین(ع) بارجین یکی از جاهایی است که به علت عدم مدیریت در جانمایی و نبود سطل های زباله و جمع آوری به موقع آنها سلامت مردم را به خطر انداخته و نارضایتی برخی اهالی را به همراه داشته است.

بارجین (1)

همانگونه که در تصویر نیز مشاهده می شود، انباشت زباله در این خیابان حضور حیوانات وحشی را به همراه داشته و اهالی نیز از این موضوع اعلام نارضایتی نموده اند.

یکی از ساکنان این منطقه در گفتگو با خبرنگار نارین نیوز اظهار داشت که خیابان امام حسین(ع) بارجین فاقد سطل زباله بوده و این موضوع باعث انباشته شدن آشغال در کنار خیابان و جمع شدن حیواناتی از قبیل سگ، گربه و موش گردیده و فضای نامناسبی را به وجودآورده است و از متصدیان امر درخواست کرد که با توجه اینکه بسیاری از شهروندان برای اقامه نماز به مسجد جامع این محله مراجعه می کنند و در ایام عید نیز گردشگران  و مسافران زیادی از قلعه و مسجد جامع دیدن می کنند رسیدگی بیشتر به نظافت منطقه شود.

بنابراین باتوجه به پیش رو بودن فصل بهار و رفت و آمد مسافران نوروزی در خیابان های شهر ضرورت دارد شهرداری بیش از گذشته نسبت به جمع آوری و دفع زباله های شهری در این منطقه و دیگر نقاط شهر میبد تلاش نماید.

بارجین (2)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">