‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

سریال تلویزیونی یا شوی مد و لباس؟؟؟

این روزها سریالی از شبکه تهران یا همان شبکه 5 در حال پخش است که بهتر است به جای گذاشتن اسم سریال تلویزیونی روی آن نام شوی مد و لباس روی آن نهاد.


تا همین چند سال پیش قبل از اینکه فناوری تلویزیون دیجیتال بیاد کلا ما بودیم و یه هفت، هشت تا شبکه. همه‌ی سریال و فیلمهایی که صدا و سیما میخواست پخش کنه بین این چند تا شبکه تقسیم میشد. برای همین هم شاید یک سریال 45 قسمتی قریب به دو ماه طول میکشید تا کامل پخش بشه اما با اومدن فناوری دیجیتال و تخصصی شدن شبکه ها و همچنین تولید بیشتر، فیلم و سریالهای رسانه ملی از نظر کمی سر به آسمان گذاشت و نبردی میان کمیت و کیفیت تولیدات سیما در گرفت.

اما متاسفانه در این نبرد کمیت توانست کیفیت را به راحتی شکست دهد تا جایی که بعضا سریالهایی تولید میشود که هنوز چند قسمتی از پخش آن نگذشته به خاطر یک دیالوگ حساب نشده، به کلی سریال را تعطیل میکنند(+) و یا سریال دیگری به جای اینکه تمام بشود تمامش میکنند.

این روزها سریالی از شبکه تهران یا همان شبکه 5 در حال پخش است که بهتر است به جای گذاشتن اسم سریال تلویزیونی روی آن نام شوی مد و لباس روی آن گذاشت.

سریالی با موضوع آرزوهای دور و دراز جوانی به نام قباد برای مشهور شدن و ستاره شدن در میان مردم و همچنین داستان یک باشگاه فوتبال و اتفاقاتی که در آن رخ میدهد.(+)

یکی از نکاتی که توجه مان را در این سریال جلب کرد نوع پوشش عجیب بازیگران به خصوص بازیگران زن این سریال است. کاش این لباسها لباسهایی ساده و یک رنگ بود باز هم میشد به قول معروف یه جوری زیر سبیلی رد کرد. ولی متاسفانه اکثر لباسهای استفاده شده برای بازیگران زن این سریال رنگ و بوی مدهای عجیب به اصطلاح امروزی دارد.

قصد دست اندر کاران این سریال از اینگونه طراحی لباس به خصوص برای بازیگران زن چیست؟

آیا خدای ناکرده با نشان دادن لباسهای جلف و زننده آن هم در رسانه ملی قصد زدودن قبح پوشیدن این نوع لباسها در جامعه دارند؟

از آنجایی که این سریال در شبکه منتسب به پایتخت پخش می شود، نکند تهیه کنندگان این سریال تمامی ایران را مانند چند منطقه بالاشهری تهران میبینند؟

نظرات (۱)

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۲ نشریه پلاک
نقد خوبی بود
ولی خوب این تنها سریالی نیست که اینجوریه...
+ سریال های شبکه خانگی اوضاع خراب تری دارند
پاسخ:
ممنون از لطفتون
فرمایش شما کاملا درسته.
این رو به عنوان مشتی نمونه خروار بیان کردیم تا خوانندگان این مطلب از این پس بیشتر به سریالهایی که میبینند دقت کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">