‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ

بیایید میبد را به همه معرفی کنیم..

بسمه تعالی

این روزا دیگه کمتر کسی هست که در شبکه های اجتماعی کامپیوتری و موبایلی عضویت نداشته باشد. از فیسبوک و توییتر گرفته تا شبکه های اجتماعی موبایلی که یکی دوسال اخیر در بین مردم همه گیر شده است.

در اینجا قصد نقد کردن این شبکه های اجتماعی را نداریم؛ میخواهیم راهی را نشان خوانندگان محترم بدهیم تا به نحو احسن از آنها استفاده کنیم و با استفاده درست از آنها سودی به خودمان و شهرمان برسانیم.

چگونه؟

چطور؟

لطفا ادامه را مشاهده نمایید.


خوب عزیزان من همانطور که در جریان هستید سال 93 روزهای آخر خودش را سپری می کند و چند صباحی دگر بساط خود را جمع نموده و جایش را به سال نو یا همان سال 1394 خواهد داد.

خیلی ها از همین الان در فکر ریختن برنامه ای برای سفری در نوروز 94 هستند. چند روز اول سال که تعطیل است را به جایی سفر کنند و مدتی از شهرشان و دردسرهایش دور باشند. به قول معروف آب و هوایی عوض کنند.

خوب چرا مقصد این مسافران شهر زیبای میبد نباشد؟؟؟؟

شاید فهمیدید منظورم چیست؟

برای کسانی که هنوز متوجه نشدند بیشتر توضیح می دهم.

حداقل هرکدام از ماها در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی عضو هستیم و شاید خودمان هم گروهی داریم و مدیر گروهیم و یا در گروه ها پست میگذاریم. خوب چرا این روزهای نزدیک به نوروز مطالبمان درمورد شهرمان و جاذبه های گردشگری آن نباشد؟؟؟ چرا؟؟؟

خیلی کار سختی نیست. چند پیشنهادی که به نظرم آمد را برای شما هم بیان میکنم.

1_ به جای اینکه عکسهای تفننی و یا در بعضی از موارد عکسهای نامناسب برای دیگران شیر کنیم؛ با موبایلمان از بناهای باستانی و مکانهای دیدنی شهرمان عکس بگیریم و در گروهها و پستهایمان بگذاریم. چند خطی هم درمورد آنجا توضیح دهیم.

2_ این روزها گذاشتن عکسهای "سلفی" خیلی مد شده است. چه اشکالی دارد شما عکس سلفی خود را در جایی مثل نارین قلعه میبد و یا پارک بهاران و یا .... بگیرید و در شبکه هایی همچون "اینستاگرام" بگذارید.(من و نارین قلعه یهویی...!!)

3_ برای افرادی که حوصله خواندن مطالب طولانی را دارند هم میتوانید مطالب آماده درمورد صنایع دستی و یا غذاهای میبد و ... بگذارید.

برای اینکه در این زمینه به شما کمکی کرده باشم چند لینک مفید را در ادامه می آورم..

معرفی صنایع دستی میبد ( میتوانید هرکدام از صنایع دستی میبد را به صورت جداگانه هم بیاورین)

شیرینی‌ها و غذاهای سنتی یزد در یک نگاه

شهر میبد در یک نگاه ( پورتال میراث فرهنگی میبد)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">