‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) بارجین همزمان با ایام میلاد حضرت حجت بن الحسن(عج) دست به ابتکاری جالب زدند.

به گزارش خبرنگار بارجین ما: ذکر و یاد امام زمان(عج) در ایام پربرکت ولادت آن حضرت بیش از پیش می گردد. اما متأسفانه روزمرگی روزگار باعث می شود تا بعضا آن حضرت را فراموش کرده و برای سلامتی و تعجیل در فرج آن امام همام، کمتر دعا کنیم.

واحد فرهنگی پایگاه امام حسین(ع) بارجین همزمان با ایام ولات حضرت صاحب الامر(عج) در طرحی ابتکاری نوشته های آماده ""برچهره دلربای مهدی(عج) صلوات"" روی خودرو ها و موتورسیکلت های عبوری از خیابان های بارجین نصب کردند. بسیجیان پایگاه بارجین با این حرکت خواستند تا مردم با دیدن این نوشته ها بر روی ماشین ها و موتور های سطح شهر و فرستاندن ذکر مقدس صلوات؛ در سایر اوقات هم به یاد امام زمان(عج) باشند و بیش از پیش برای ظهور پر از خیر و برکتش دعا نمایند.

*

  • عکس: صادق غفوری

نظرات (۱)

باریکلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">