‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

آپلود عکسشب گذشته(سه شنبه شب) به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از شاعران و مدیحه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت(علیها السلام) در مکتب العباس شهرستان میبد گرد هم آمده و به شعرخوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار بارجین ما: هرساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و نیمه ی ماه مبارک رمضان، مکتب العباس شهرستان میبد اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت این ایام می کند. در این برنامه شاعران و مدیحه سرایان خاندان عصمت و طهارت به شعر خوانی و مدیحه سرایی در وصف اوصاف اهل بیت(ع) می پردازند.

امسال نیز در نیمه ماه رحمت و برکت این برنامه با حضور شاعران و مسئولین شهرستان در مکتب العباس(س) شهرستان میبد برگزار شد. در مراسم شعر خوانی پس از قرائت شعر توسط مدیحه سرایان اهل بیت(ع) از شاعران پیش کسوت تجلیل به عمل آمد. از دیگر برنامه های این مراسم اجرای تواشیح و سرود توسط گروه سرود و تواشیح نورالبیان شهرستان میبد بود.

**عکاس: صادق غفوری

آپلود عکس

..........

آپلود عکس

..........

آپلود عکس

..........

آپلود عکس

..........

آپلود عکس

..........

آپلود عکس

..........

 آپلود عکس

..........

نظرات (۱)

۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۱ نشریه پلاک
خدا طول عمر و صحت و سلامت و روزی حلال به تمام مردم با خدای این شهر بده...
پاسخ:
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">