‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

تاکنون ده قسمت از سریال "مختارنامه" از شبکه یک پخش شده است. در این مدت مراجع مختلف نظرات متفاوتی را برای نشان دادن چهره حضرت عباس (ع) داشتند. آیت الله محمدعزالدین الحسینی الزنجانی در این مورد در پاسخ به این استفتاء اظهار داشتند: نشان دادن عظمت و شخصیت والای حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیه کما هو حقه، در قالب فیلم و دیگر هنرها ممکن نیست، اما دست اندرکاران فیلم سعی کنند که با استفاده از روایات اهل بیت علیهم السلام و تاریخ های معتبر، سیمایی نزدیک به شخصیت حقیقی آن بزرگوار عرضه بکنند.

مشرق نیوز هم دیروز 13 آذر ماه خبری از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله وحید خراسانی روی سایت گذاشت. در این خبر اعلام شد ایشان در سخنانی که در آستانه ماه محرم الحرام در جمع انبوه مبلغان اعزامی ایراد کردند،اعلام کردند در صورتی که چهره حضرت ابوالفضل العباس(ع) به صورت هنرپیشه به نمایش درآید، عاشقان قمر بنی هاشم(ع) در روز تاسوعای امسال محشری بر پا خواهند کرد که در روز قیامت کمر عوامل پخش چنین تصاویری را خواهد شکست.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به عظمت مقام حضرت ابوالفضل(ع) به بیان روایاتی از اهل بیت(ع) در شأن آن بزرگوار پرداخته و تصریح کردند: امام زین العابدین(ع)، یک نگاه کرد به "عبیدالله بن عباس بن علی بن ابی طالب(ع)"، چشمش به یتیم قمر بنی هاشم(ع) افتاد و اشک هایش سرازیر شد؛ بعد که گریه کرد و پس از بیان عظمت مصیبت روز عاشورا، فرمود: رحمت خدا بر عموی من عباس(ع)."

حسن اسلامی مهر، رئیس مرکز سیما فیلم 13 آذرماه در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد: صحنه های مربوط به چهره نورانی حضرت ابوالفصل (ع) از سریال "مختارنامه" حذف شده و عدم نمایش چهر ه ایشان از مدت ها قبل به تیم سازنده اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: به رغم تلاش های ارزشمند و هنرمندانه جناب آقای داوود میرباقری کارگردان متعهد سریال "مختارنامه" در خلق صحنه شهادت حضرت ابوالفضل (ع)، این تصاویر در سریال به نمایش در نمی آیند.

رئیس مرکز سیمافیلم درباره دلایل حذف این تصاویر گفت: به دلایل مختلف و از مدتی پیش بنا بر نظر مخالف معاون سیما جناب آقای دارابی در خصوص نمایش چهره حضرت ابوالفصل (ع)، به تیم سازنده اعلام و پیشنهاد شد که در نشان دادن چهره آن حضرت همان گونه عمل شود که با نمایش چهره معصومین (ع) عمل می شود.

منبع:http://www.irantrack.com/View/mikhtaarnamee-.html

نظرات (۱)

سلام
کوتاه نشد
بلکه نور روی چهره بازیگر حضرت ابوالفضل انداختند
========================
ممنون
کاملا درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">