‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۷:۱۵ ق.ظ

میبد ما تغییر دامنه داد ...........

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و اشتغال مردم به این مراسم، دادستانی تهران در اقدامی عجیب مبادرت به فیلتر تعداد زیادی از سایت و وبلاگهای جریان حزب اللهی نمود.

به گزارش میبدما اکثر این وبلاگها در خط مقدم جبهه جنگ سایبری علیه دشمنان داخلی و خارجی نظام قرار داشتند و توجیه دادستانی برای فیلترینگ این وبها بازنشر آخرین مقاله نویسنده توانمند جبهه انقلاب اسلامی یعنی حسین قدیانی(فرزند شهید اکبر قدیانی که وبلاگش پر بازدید کننده ترین وبلاگ فارسی نیز می باشد) بوده است.

در آخرین نوشته رسمی قدیانی وی با منطقی کاملا صحیح به دستگاه قضایی کشور انتقاد نموده بود که چرا در برخورد با سران فتنه تا این اندازه اهمال کاری صورت می پذیرد بطوریکه این مفسدین وقاحت را تا بدانجا رسانده اند که از نظام جمهوری اسلامی ایران با عنوان حکومت فرعونی یاد می نمایند.

در این راستا میبدما نیز مانند انبوه سایت و وبلاگهای دیگر به بازنشر این مطلب حسین قدیانی پرداخت اما در کمال شگفتی میبدما نیز به سرنوشت وبلاگ قطعه۲۶(وب شخصی قدیانی) و سایت مشرق نیوز(انعکاس دهنده مقاله قدیانی) و دهها سایت دیگر دچار شد و http://www.meybodema.com/ از سوی  دادستانی تهران(!) فیلتر شد.

نکته جالب در این زمینه آن است که دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در مصاحبه با رجانیوز خاطرنشان ساخته که این اقدام دادستانی بدون نظر کارگروه بوده است! تماسهای میبدما با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این موضوع را تایید می کند.

نکته جالبتر اینکه "میبدما" که سایتی متعلق به شهرستان میبد می باشد از طریق دادستانی "تهران" فیلتر شده است!

به اطلاع همشهریان گرامی و سایر مخاطبان عزیز می رساند که دست اندرکاران میبدما بر عهدی که از اول با امامت امت بسته باقی است و اگر دستگاههای مختلف این نظام بروبچه های شبکه مجازی میبدما را از در بیرون کنند آنان از پنجره وارد می شوند لذا آدرس جدید سایت میبدما که البته فاقد مطالب حسین قدیانی عزیز می باشد را یادداشت بفرمایید:

http://www.meybodema.ir/

البته مذاکرات و مکاتبات میبدما با دادستانی تهران برای بازپس گیری دامنه (دات کام) میبدما ادامه دارد.

یا حق

مدیر مسئول میبدما

نظرات (۱)

یاالله
زندگی نامه آیت الله علیرضا اعرافی
baerfan.blogfa.com
یاحق




ممنون از شما
در وبلاگ منعکس شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">