‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

وزیر اطلاعات با اشاره به برنامه ها و هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای غربی ها علیه ولایت فقیه گفت: استقبال زیبای مراجع عظام و مردم از رهبرمعظم انقلاب در قم برای دنیای استکبار و سران فتنه پیام های بسیاری داشت.


وی ابرازداشت: نهم دی ماه روز بصیرت ملت ایران بود و مردم شجاع ما ، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و امیدهایی که سران فتنه برای استکبارگران ایجاد کرده بودند را نقش برآب نمودند.


وزیر اطلاعات با اشاره به مولفه های ایجاد فتنه گفت: در شرایط فتنه افراد جامعه حق و باطل را با اشخاص می سنجند و به مواضع افراد مراجعه می کنند ، خواص دچار لغزش می شوند و مرز بین دوست و دشمن برهم می ریزد. 


مصلحی با اشاره به اینکه مدیریت عالی مهار فتنه 88 بر عهده مقام معظم رهبری بود افزود: یکی از نکات قابل توجه این است که در طول سال های پس از انقلاب با فتنه های سنگینی مواجه بوده ایم و برخی عقبه ای در همین قم و استان های مختلف داشتند که خوشبختانه همه این فتنه ها را مدیریت امام راحل و آیت الله خامنه ای دفع کردند.


وزیر اطلاعات گفت: جریان فتنه از ابتدای انقلاب تاکنون یک جریان واحد بوده است و آدم هایی که به عنوان سران فتنه مطرح می شوند در واقع تحت مدیریت دیگران قرار دارند ، لذا باید مدیران آن ها را در داخل و خارج بشناسیم.


وی ابرازداشت: رهبر معظم انقلاب فتنه را با تدبیر و حکمت دفع کردند و دقیق ترین تحلیل را پس از انتخابات در بیانات ایشان می دیدیم.


وزیر اطلاعات افزود: در منزل یکی از افراد رده اول سران فتنه جزوه تکان دهنده ای بدست آوردیم که نشان می داد طرح فتنه قبل از انتخابات تدوین شده است.


وی بااشاره به سابقه فتنه در کشور ، خاطر نشان کرد: این که قضیه فتنه 88 را یک قضیه انتخاباتی بدانیم جفای بزرگ در حق کشور و نظام است چرا که این فتنه سابقه ای بیست ساله دارد.

وزیر اطلاعات ابرازداشت: جنس فتنه از جنس چالش نرم بود لذا مواجهه با آن با ابزارهای انتظامی و نیمه سخت چندان کارایی نداشت و نیاز به شفاف سازی و بصیرت داشتیم.

وی به شکست استراتژی فشار ازپایین و چانه زنی از بالا توسط فتنه گران اشاره کرد و گفت: دردوران اصلاحات ضربه های سنگینی به اصول و ارزش های نظام زده شد وآنان مانع اقداماتی بزرگ که اقتدار نظام را به پیش می برد ، شدند و سران فتنه نیز در فتنه 88 هم به دنبال همین وضعیت بودند.

وی گفت: حفظ و صیانت از وحدت و انسجام جامعه سیاست دیگری بود که رهبرمعظم انقلاب در مهار فتنه از آن استفاده می کردند.

مصلحی افزود: رهبر معظم انقلاب هم چنین در مهار فتنه بر فصل الخطاب بودن قانون و افشای محورهای فضای شبهه ناک فتنه تاکید داشتند.


وزیر اطلاعات ادامه داد: هرگاه بدنبال ایده های امام(ره) برویم در همه ارکان نظام موفقیت های بسیار بزرگی بدست خواهیم آورد.


وی با اشاره به نتایج مهار فتنه و هوشمندی مقام معظم رهبری در این زمینه ، ابرازداشت: اقتدار مردمی در سطح بسیار بالا ، انزوای سیاسی و مردمی جریان فتنه ،انسجام بیشتر بین مردم از یک سو و مردم و نظام از سوی دیگر و شکست سنگین استکبارگران و بالارفتن ضریب امنیتی در کشور از جمله این نتایج بود.


وزیر اطلاعات گفت: ضد انقلاب در فتنه سال گذشته شکست سنگینی خورد و امروز در بیرون از کشور همه فتنه گران فراری وضعیت بهم ریخته ای دارند و هر چه کردند نتوانستند انسجام خود را بدست آورند.

مصلحی افزایش جایگاه و موقعیت منطقه ای و بین المللی کشور را از دیگر نتایج مهار فتنه توسط رهبر معظم انقلاب ذکر کرد.

وی با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی گفت:دستگیری ریگی پیام سنگینی برای استکبار داشت ، اقدامات ما برای بلند شدن هواپیمای نظامی و برخاستن آن تنها نیم ساعت طول کشید و دشمن فهمید کشوری که در فاصله نیم ساعت هواپیمای جنگی اش در آسمان درگیر می شود چه اقتداری دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به جنگ نرم و جهاد نرم افزود: مشی ما در این جنگ ،مشی هدایت است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ نرم از عملیات گسترده روانی و رسانه ای استفاده کرده و در این راستا در 100 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه ما برنامه پخش می کند.

وی ناکارآمد جلوه دادن دستگاه های اجرایی کشور در انجام امور روزمره مردم را از برنامه های دشمنان در جنگ نرم ذکر کرد و افزود: پس از آغاز هدفمند شدن یارانه ها شبکه تلویزیونی صدای آمریکا و بی بی سی طراحی قابل توجهی کرده بودند تا فضای کشور را ملتهب کنند.

مصلحی گفت: راهبرد جنگ نرم در جوامع اسلامی از سه مرحله تشکیل شده که در مرحله نخست غرب با شبیخون فرهنگی و ارسال پیام ها، فیلم ها و تصاویر مستهجن سعی در تحت تاثیر قراردادن جوانان دارد. درمرحله دوم تلاش دارند با استفاده از مفاهیم رنسانس آزادی بی حد و مرز و نقد سنت گرایی زمینه های اپوزیسیون خود را در جوامع اسلامی فراهم کنند.

وی افزود: استکبار در مرحله سوم مقدمات ایجاد آشوب های سیاسی را در جوامع هدف ایجاد می کنند.


مصلحی با اشاره به نقشه های آمریکا برای عملیاتی ساختن جنگ نرم افزود: القای غیر صلح آمیز بودن فناوری هسته ای سیاست دیگر غرب در جنگ نرم است که تیر آنان به سنگ خورده و لذا آْنهابا تروردانشمندان هسته ای بدنبال از بین بردن بومی سازی هسته ای هستند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای رسانه ای برای اتهام دخالت ایران در عراق و لبنان در اعمال تروریستی و القای فعالیت های ضد حقوق بشری در ایران از دیگر مراحل جنگ نرم دشمنان علیه ما به شمار می رود.

وی در پایان گفت: سرویس های اطلاعاتی از جمله انگلیس و به‌دنبال ترویج اسلام هراسی در کشورهای غربی هستند.

منبع:http://qachib.blogfa.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۹
م- حفیظی

نظرات (۱)

۱۱ دی ۸۹ ، ۱۵:۳۰ محمد حسین
سلام
آرزوهای جالب و دست نیافتنی یکی همشهریان اردکانی که ( متاسفانه معلول هستند ) و در یکی از وبلاگ های مشهور رادیو و تلویزیون ثبت شده بوذ برام جالب اومد گفتم بصورت خبری ارسال فرمائید همه فیض ببرن :

متن کامل :
--------------------------------------------------------------
سلام آقای سلطانی
چرا برای شهرستان اردکان مرکز صدا و سیما درست نمی کنند؟ چرا آبادان، کیش و مهاباد مرکز صدا و سیما دارند، ولی شهرستان اردکان یزد صدا و سیما ندارد؟ از آقای ضرغامی می خواهم دستور ساخت صدا و سیمای مرکز اردکان را صادر کنند و یک شبکه نگین اردکان راه اندازی کنند.
من عباس هستم و فلج هستم. دلم می خواهد اول اینکه اردکان استان شود و بعد هم شبکه تلویزیونی و رادیویی داشته باشیم. من برای همه شماها دعا می کنم.

--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
عباس آقای عزیز
از اینکه همیشه مطالب وبلاگ را دنبال می کنید و نظر می فرستید از شما بسیار ممنونم.
می دانید که دهها شهر دیگر در کشور وجود دارند که بزرگتر از اردکان هستند و به نظرم اینکه در هر یک از آنها یک مرکز صدا و سیما ایجاد شود عملی نیست. به نظرم بهتر است هزینه این کار صرف تجهیز و توسعه شبکه های استانی شود. اگر شبکه یزد با تولید برنامه های بهتر بتواند مسائل مربوط به همه شهرهای استان از جمله اردکان را پوشش دهد بهتر نیست؟
سه شهری هم که نام بردید در گذشته به خاطر موقعیتی که داشتند صاحب صدا و سیما شده اند.
راستی یک پیشنهاد هم دارم. اگر نظرهایتان را در بخش نظرات آخرین پست وبلاگ ارسال کنید، عده بیشتری آن را خواهند دید.
ممنون از شما.

---------------------------------------------------------------------------------
منبع :

http://ostaniha.blogfa.com/comments/?blogid=ostaniha&postid=115&timezone=12642&p=3
=====================================
بارجین ما:
با تشکر از شما دوست عزیز با نام شما در وبلاگ انعکاس داده شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">