‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ

خشکاندن برنامه ای که خیلی ها را سرسبز کرد!

حجت الاسلام فرحزاد در برنامه امروز سمت خدا از حاشیه های اخیر سمت خدا سخن گفت.

کارشناسان برنامه سمت خدا در پی این تصمیم ناعادلانه جلسات متعددی را با مسئولان صدا و سیما و مدیریت شبکه 3 برگزار کردند؛ اما با وجود اصرارهای فراوان کارشناسان برنامه، متاسفانه روی ما را زمین انداخته و تصمیم به برکناری تهیه کننده برنامه گرفتند.



حجت الاسلام فرحزاد در بخش پایانی برنامه و پس از خداحافظی ناباورانه مجری برنامه سید نجم الدین شریعتی مجبور به بیان کردن حاشیه های پیش آمده از سوی مدیران صدا و سیما برای برنامه سمت خدا شدند. وی درمورد مسئله برکنار کردن تهیه کننده برنامه سمت خدا جناب آقای رکنی بیان داشت که اخیرا به دلیل مسائلی که بین برنامه  سمت خدا و صدا و سیما پیش آمده [ انتقاد از رویه های منفی و غیر قانونی صدا و سیما در برنامه های کودک و برگزاری مسابقات ] مدیران صدا و سیما مجبور به کنار زدن تهیه کننده برنامه شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان برنامه سمت خدا در پی این تصمیم ناعادلانه جلسات متعددی را با مسئولان صدا و سیما و مدیریت شبکه 3 برگزار کردند؛ اما با وجود اصرارهای فراوان کارشناسان برنامه، متاسفانه روی ما را زمین انداخته و تصمیم به برکناری تهیه کننده برنامه گرفتند.

در پایان حجت الاسلام فرحزاد با بیان خاطره ای از یکی از بینندگان برنامه سمت خدا که دیدن برنامه باعث شده است تا وی از تصمیم به خودکشی پشیمان شده و زندگی جدیدی را آغاز کند، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات و تنش‌های پیش آمده بین برنامه و مدیران صدا و سیما حل شود. در غیر اینصورت هیچکدام از کارشناسان برنامه حاضر به ادامه همکاری با صدا و سیما تا زمانی که آقای رکنی و شریعتی به برنامه بازنگشته‌اند نیستند.

گفتنی است در همین راستا سید نجم الدین شریعتی – مجری برنامه – تصمیم به کناره گیری از اجرای این برنامه گرفت.

لازم به ذکر است برنامه سمت خدا از سری برنامه‌های زنده صدا و سیما در زمینه برنامه‌های معارفی است. این برنامه با بیش از 1175 برنامه برگزار شده پر بیننده ترین برنامه معارفی صدا و سیماست و بیشترین اثر در بین برنامه های شبکه 3 روی مخاطبین گذاشته است.

اخیرا با انتقاداتی که حجت الاسلام ماندگاری از صدا و سیما به خاطر اجرای آگهی‌های تبلیغاتی در میان برنامه های کودک و همچنین برگزاری مسابقاتی که دارای مشکلات شرعی در زمینه‌ی اقتصادی است، حواشی برای برنامه سمت خدا به وجود آمده است که آن را به مرز تعطیلی برنامه کشانده.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">