‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۳۴ ق.ظ

فرهنگ به توان 2 یعنی همین+عکس

بسمه تعالی
از خیابان امام حسین(ع) بارجین به سمت شهرک شهدا در حرکت بودم. وسطای راه کم کم مدرسه امام حسین(ع) بارجین دیده میشه. اما یه چیزای به چشم میخوره که خیلی عجیبه. عجیب و یکم نا مفهوم. انگار رو دیوار مدرسه یه چیزیه. با سرعت رفتم ببینم چه چیزی میتونه این خیابون رو این همه خوشگل و جذاب نشون بده!!!!؟؟؟؟

 

یکم که نزدیک تر شدم؛

 دیدم  بله ه ه ه .انگار اینجا یه خبرایی بوده.

تا چند روز پیش که فقط چند تا تکه چوب اکالیپتوس بیشتر اینجانبود. اونم که زیاد بد نبود! اون روز گفتم شاید هیج جا بهتر از این پیدا نکردن بذارن. نه اینکه کلا میبد بیابون و فضای خالی برای اینکارا نداره، مجبور شدن بذارن گوشه خیابون بارجین!!! تازه چون اون تکه هم  فضای سبزی نداشت میشد فضای سبز مجازی هم حسابش کرد. ولی دیگه فکر اینجاشو نمیکردیم که بعد از گذشت چند روز بیان آتیشش بزنن و همچین بلایی بر سر دیوار بیارن. کسانی که این کارو کردین لا اقل میذاشتن تنه ی این درختای بی زبون خوب خشک بشه تا اینجوری دود نکنه و دیوار مدرسه رو به این روز بندازه. همینجوریش دیوار مدرسه با تبلیغات مزین شده بود که این کار شما تزیین دیوار رو کامل کرد. اصلا دیوار مدرسه هیچی!!! رحمی به فضای سبز مجازی  جدید این خیابون نباید بکنین؟؟؟!!! آخه نمیگین کلی زحمت کشیدن این درختای بریده رو ول کنن کنار دیوار مدرسه درست روبه روی خیابون جلوی چشم عموم ؟؟؟؟ حالا خوب بود میبردن چهار متر اونطرف تر تو زمینای بی فایده و بایر مینداختند؟؟؟؟!!!!

کسانی که این چوب ها رو گذاشتین جلو مدرسه بعضی ها قدر زحمت های شما را نمیدانند. شما ایندفعه که جا واسه انداختن درختای خشک و ... نداشتین، بذارین وسط  پارک فلسطین. اونجوری هم بیشتر جلوی چشم هست و هم دیگه کسی نمیتونه آتیشش بزنه!!!

 نمی دانیم کار چه کسانی بوده است. اما این را می دانیم که این دیوار سیاه تا مدتی چهره ی شهرمان راخراب نگه میدارد و اینکه  هر کس نگاهش به این منظره بیفتد نظر خوبی در رابطه با فرهنگمان نخواهد داشت.

نویسنده و عکاس:عارف غفوری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۴
م- حفیظی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">