‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۱۴ ب.ظ

عید سعید فطر

با عرض سلام خدمت مردم عزیز میبد

  ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی قبولی نماز و روزه های همه شهروندان عزیز میبدی به خصوص اهالی محترم بارجین.

امسال هم مانند سالهای پیش نماز عید سعید فطر پر بار و باشکوه حتی با شکوهتر از سالهای قبل برگزار شد.

اینم چند عکس از نماز.......

.......

............

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۹
م- حفیظی

رمضان

عید

فطر

نظرات (۲)

سلام عزیزم...من از وبلاگت دیدن کردم...وبلاگ خوبی داری...پیشنهاد میکنم بهت حتما به وب من بیای و
نظرت رو بدی...اگه هم دوست داشتی از من حمایت کنی یعنی اگر من پست جدید دادم بهت خبر کنم آی
دی من رو ذخیره کن...مرسی
btanhaie@yahoo.com
سلام وبلاگ خیلی باحالی داری اشیالله بترکونه راستی یه خبر داغ دوست داشتی واسه خوندن ادامه خبر یه سری به سایت بزن و دوست داشتی عضو شو .

کنسرت بزرگ سال 1389 با بهترین های موزیک ایران به صورت پلی بک .

با حضور : شهاب زمانی - امیر رستمی - رامین بیباک - امیر یگانه - نیما نکیسا و فرهاد نه قصر .

خوشحال میشم یه سری به سایت بزنی . راستی VPN رایگان همن گذاشتم .
www.bo2down.gigpa.com ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی