‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

۸ مطلب در آذر ۱۳۸۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ

جوسازی وهابی‌ها علیه مخــتارنامه


در آستانه پخش سریال مختارنامه به زبان عربی، رسانه‌های عرب جوسازی خود علیه این سریال را آغاز کردند.
به گزارش مشرق، یک پایگاه خبری وهابی، در جوسازی خود علیه مجموعه تلویزیونی مختارنامه که قرار است بزودی با نام "المختار" از برخی شبکه های عربی پخش شود، ادعا کرد که تلویزیون رسمی ایران، در این مجموعه، به صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) توهین می کند.
این پایگاه خبری با اشاره به شخصیت "عبدالله بن زبیر" در این مجموعه می‌نویسد که عبدالله بن زبیر، در این مجموعه مانند یک شخص منافق و دوستدار مناصب مادی و دنیایی و فتنه‌گر معرفی شده است.
گفتنی است عبدالله بن زبیر، در جنگ جمل از عناصر برجسته و رهبران مستقیم جنگ علیه امام علی(ع) بود، تا آنجا که عایشه او را به عنوان امام جماعت سپاهیان خود منصوب کرد.
ابن زبیر، على(ع) را علناً دشنام مى داد و لعنت مى کرد. دشمنى او با بنى هاشم بویژه على(ع) به جایى رسیده بود که چهل جمعه از فرستادن صلوات بر پیامبر(ص) خوددارى کرد و در ادعایی توهین آمیز علیه اهل بیت(ع) گفت: چیزى مانع این نیست که نام او را ببرم اما می ترسم برخی -یعنی علی(ع)- با این کار باد به دماغ خود بیندازند.
پس از شهادت امام على(ع) نیز عبدالله بن زبیر به پاخاست و مردم را به سوى خویش دعوت کرد و خود را "امیرالمؤمنین" خواند و برخی دورش جمع شدند و قدرتى به هم رساند.
وی سپس محمد حنفیه، پسر امام على(ع) و امام حسن(ع) و 17 تن دیگر از بنى هاشم را زندانى کرد و مى خواست آنها را با آتش بسوزاند و برای این کار، بر در زندان، هیزم فراوانى گرد آورد و آتش زد و اگر سپاه مختار در زمان مناسب نرسیده بود و آتش را خاموش نکرده بود، ابن زبیر به آرزوى دیرینه خود که نابودی بنی هاشم بود، مى رسید.
ابن زبیر در فقه نیز نظریاتى نیز داشت که همه متضاد فقه اهل بیت(ع) است.
گزارش مشرق حاکی است پخش مختارنامه بزودی از شبکه عربی زبان "الکوثر" سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۸۹ ، ۱۱:۲۳
م- حفیظی
جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۷:۱۵ ق.ظ

میبد ما تغییر دامنه داد ...........

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و اشتغال مردم به این مراسم، دادستانی تهران در اقدامی عجیب مبادرت به فیلتر تعداد زیادی از سایت و وبلاگهای جریان حزب اللهی نمود.

به گزارش میبدما اکثر این وبلاگها در خط مقدم جبهه جنگ سایبری علیه دشمنان داخلی و خارجی نظام قرار داشتند و توجیه دادستانی برای فیلترینگ این وبها بازنشر آخرین مقاله نویسنده توانمند جبهه انقلاب اسلامی یعنی حسین قدیانی(فرزند شهید اکبر قدیانی که وبلاگش پر بازدید کننده ترین وبلاگ فارسی نیز می باشد) بوده است.

در آخرین نوشته رسمی قدیانی وی با منطقی کاملا صحیح به دستگاه قضایی کشور انتقاد نموده بود که چرا در برخورد با سران فتنه تا این اندازه اهمال کاری صورت می پذیرد بطوریکه این مفسدین وقاحت را تا بدانجا رسانده اند که از نظام جمهوری اسلامی ایران با عنوان حکومت فرعونی یاد می نمایند.

در این راستا میبدما نیز مانند انبوه سایت و وبلاگهای دیگر به بازنشر این مطلب حسین قدیانی پرداخت اما در کمال شگفتی میبدما نیز به سرنوشت وبلاگ قطعه۲۶(وب شخصی قدیانی) و سایت مشرق نیوز(انعکاس دهنده مقاله قدیانی) و دهها سایت دیگر دچار شد و http://www.meybodema.com/ از سوی  دادستانی تهران(!) فیلتر شد.

نکته جالب در این زمینه آن است که دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در مصاحبه با رجانیوز خاطرنشان ساخته که این اقدام دادستانی بدون نظر کارگروه بوده است! تماسهای میبدما با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این موضوع را تایید می کند.

نکته جالبتر اینکه "میبدما" که سایتی متعلق به شهرستان میبد می باشد از طریق دادستانی "تهران" فیلتر شده است!

به اطلاع همشهریان گرامی و سایر مخاطبان عزیز می رساند که دست اندرکاران میبدما بر عهدی که از اول با امامت امت بسته باقی است و اگر دستگاههای مختلف این نظام بروبچه های شبکه مجازی میبدما را از در بیرون کنند آنان از پنجره وارد می شوند لذا آدرس جدید سایت میبدما که البته فاقد مطالب حسین قدیانی عزیز می باشد را یادداشت بفرمایید:

http://www.meybodema.ir/

البته مذاکرات و مکاتبات میبدما با دادستانی تهران برای بازپس گیری دامنه (دات کام) میبدما ادامه دارد.

یا حق

مدیر مسئول میبدما

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۸۹ ، ۰۷:۱۵
م- حفیظی
سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۹، ۰۶:۲۲ ق.ظ

کار شایسته هیئت ابوالفضل العباس بیت العباس

امروزه نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.                آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی)

همیشه یاد و خاطره شهدا در قلوب ما زنده خواهد ماند ولی اینکه در و دیوار شهر را به عکسهای زیبای آنان مزین کنیم کاری بس شایسته می باشد.

هیئت اباالفضلی بیت العباس شهرستان میبد با مزین کردن خیابان آیت الله سعیدی و تزئینات بسیار عالی و در شان محرم الحرام واقعا چهره این خیابان را حسینی کرده است.

امیدواریم که این عمل در سایر هیئات نیز به کار رود(که اکثرا هست) و علاوه بر اینکه هیئتها را به عکس آنها مزین می کنبم سعی شود که اخلاق و منش آنها را هم به دیگران به خصوص نوجوانان و جوانان آموزش دهیم.انشا الله

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۸۹ ، ۰۶:۲۲
م- حفیظی
پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ

استقبال از محرم در بارجین

السلام علیک یا ثارالله

و

و

عکاسان:عزیزی،غفوری

بقیه در ادامه مطلب.....

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۸۹ ، ۱۱:۵۹
م- حفیظی

18 دقیقه از "مختارنامه" کوتاه شد
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" گفت: با توجه به تصمیم نهایی سازمان صدا و سیما چهره حضرت عباس(ع) که در حدود 17 تا 18 دقیقه در بخش های مختلف سریال نشان داده می شد حذف شد این در حالی است که قبلاً با کارشناسان مذهبی رایزنی شده بود.

محمود فلاح، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" درباره حذف چهره حضرت عباس (ع) در این سریال به خبرنگار مهر گفت: در آخرین جلسه ای که دیشب 13 آذرماه با مسئولان داشتیم قرار شد چهره حضرت عباس (ع) در سریال "مختارنامه" حذف شود. ما در بخش های مختلف سریال چهره حضرت ابوالفضل (ع) را نشان داده ایم که باید این تصاویر را از سریال حذف کنیم.

وی درباره اینکه در مجموع حذف تصاویر چند دقیقه خواهد بود و این مسئله چقدر به سریال لطمه می زند، توضیح داد: تصاویر حذف شده زیاد نیست، بلکه در حدود 17 تا 18 دقیقه است ، امیدوارم حذف تصاویر لطمه زیادی به کار نزد. در جلسه دیشب درباره نشان دادن چهره ها خیلی صحبت کردیم و در نهایت این تصمیم گرفته شد.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا قبل از فیلمبرداری با کارشناسان مذهبی درباره نشان دادن چهره حضرت عباس (ع) صحبت نکرده بودید؟ گفت: بله، با کارشناسان مذهبی صحبت کرده بودیم. ما هم وظیفه داشتیم کار خود را درست، کامل و به نحو مطلوب انجام دهیم. در مجموع تصمیم نهایی با سازمان صدا و سیما است که از ما خواسته شده تصاویر حضرت ابوالفضل (ع) حذف شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۸۹ ، ۱۴:۵۶
م- حفیظی
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۹، ۰۴:۱۹ ب.ظ

سیاهی چهره امام حسین(ع) چرا؟

خودتان این عکسها را مشاهده کنید که در یکی از مسیرهای پر تردد شهر زده شده

و

آیا باید چهره امام حسین (ع) به این گونه نمایش داده شود،سیاه

واقعا علت آن چیست؟

نمیشد در هاله ای از نور چهره ایشان را نشان داد؟

امیدواریم که علت قانع کننده ای برای این تصویر وجود داشته باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۸۹ ، ۱۶:۱۹
م- حفیظی
سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۸۹، ۰۶:۱۶ ق.ظ

کمبود سطل زباله در سطح شهر

ضمن تشکر از عزیزان شهرداری میبد می خواهیم بدانیم که چرا در بعضی از خیابانهای شهر که نیاز کمتری به سطل زباله دارند به تعداد زیاد و به فواصل کم سطل زباله موجود است اما در جاهایی که به چندین سطل نیاز است فقط یک یا دوتا سطل موجود است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۸۹ ، ۰۶:۱۶
م- حفیظی
چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۸۹، ۱۲:۳۶ ب.ظ

اشعار آغاسی به مناسبت عید ولایت عید غدیر

اشعار آغاسی

http://mahdi.etudfrance.com/wp-content/ghadir.jpg


اشعار مرحوم آغاسی

ردیف

موضوع

اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 هر کسی کسی دارد یار نو رسی دارد ejra_01.gif 502 0:02:50
2

کیست علی حیدر دُلدُل سوار

ejra_01.gif 727 0:04:07
3 روز و شب گویم به آوای جلی ejra_01.gif 681 0:03:51
4 از ذکر علی مدد گرفتیم ejra_01.gif 180 0:01:00
5 علی امام من است و منم غلام علی ejra_01.gif 492 0:02:46

 

برای دانلود کردن صداهای فوق، روی آیکون ejra_01.gif کلیک راست نموده
و  گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۲:۳۶
م- حفیظی