‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

خاطرات شهدا -- غلامحسین افشردی(حسن باقری)- 1

در آستانه سالروز حماسه بیت المقدس و فتح پیروزمندانه خرمشهر خاطره ای را از یکی از فرماندهان این عملیات برای شما خوانندگان نقل نموده ایم.

فتح خرمشهر

بعد از پایان مرحله ی دوم عملیات بیت المقدس،تمامی فرماندهان در قرارگاه مرکزی جلسه داشتند.تقریباً همه خسته شده و بریده بودند،نظر همه ی فرماندهان هم این بود که باید عملیات را متوقف کنیم و بازسازی را انجام دهیم هرکس گلایه ای داشت،یکی از نبودن امکانات گلایه می کرد،یکی از درست عمل نکردن نیروها می گفت،دیگری از اینکه دیگر بیش ازاین نمی توانیم جلو برویم،صبحت می کرد و خلاصه هر کس به نوعی شکایت داشت و جمیعاًبه این نتیجه رسیده بودند که عملیات متوقف شود.

دراین هنگام،حسن از جا بلند شد و بعد از اجازه گرفتن از آیت الله صدوقی و آیت الله دستغیب که درآنجا حضور داشتند،صحبت های آتشین خود راآغاز کرد او گفت:«ما به مردم قول دادیم که هرطور شده،خرمشهرروآزاد کنیم.کجا بریم رو شو دارین که برگردین؟»در این زمان همه سرشان را پایین انداخته بودند، حسن ادامه داد:«می خواین بریم از تکاورهای آموزش دیده ی آمریکایی، براتون نیرو بیاریم؟باید با همین بچه بسیجی های شهری و روستایی کار کنین وبا همین ها جنگ رو پیش ببرین.»در آخر هم خیلی کوبنده گفت:«ما تا خرمشهررو آزاد نکنیم،از اینجا نخواهیم رفت.»          

با صحبت های حسن،نظر همه عوض شد و عملیات مجداداًاز سر گرفته شد، تا این که به آزادی خرمشهرانجامید.اگر صلابت و ابهت حسن نبود،چه بسا درآن مقطع،طعم پیروزی و فتح خرمشهر را نمی چشیدیم.

برگرفته از کتاب:من اینجا نمی مانم

انتشارات:نشر یا زهرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۱
م- حفیظی

نظرات (۲)

۰۷ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۵۴ خبرگزاری رکن آبادما
مکتبی انسان را حیوان ابزارساز می‌داند و برده ابزار تولیدش می‌کند. و مکتبی دیگر او را حیوانی مصرف می‌داند؛ اما انسان در اسلام موجودی است که از درون انقلاب کرده و از ماندن وجودیش سرباز زده و به سوی خدای خود روان گشته است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید رضا الله‌ وردی
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۳ خبرگزاری رکن آبادما
اى ملت قهرمان! ایران تذکراتى که مى دهم به امید آن که در خودم و براى دیگران سودمند باشد ملت مسلمان تنها استدعائى که از شما دارم این است که تا آنجائى که مى توانید در نمازهایتان مخصوصا در نمازهاى‌شب امام را دعا کنید و دست از یارى این رهبر فداکار انقلاب اسلامى بر ندارید شما مانند مردم کوفه عمل نکنید که نماینده امام حسین (ع) را در شهر کوفه غریب و تنها رها کردند و به وعده‌اى که داده بودند عمل نکردند.مردم ‌ایران نگذارید خون شهیدان پایمال شود همگی شما ‌مسئولید هم‌ در این دنیا و هم درآخرت نزد شهیدان و خدا .

فرازی از وصیت‌نامهشهید صفرعلی مرادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">