‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۰۲ ب.ظ

دکتر حسن عباسی در مقابله با شاهین نجفی می گوید...

دکتر حسن عباسی در مقابله با شاهین نجفی می گوید:

jvtjjn4blpal1zos31.jpg

 

دکتر حسن عباسی پنجشنبه ی گذشته 4-3-91 در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان خود مبنی بر تکلیف ما در برابر هتک حرمت به ساحت قدسی امام معصوم (ع) گفت:

وقتی حکم امام خمینی (ره) در مورد سلمان رشدی ملعون صادر شد، همان زمان خیلی ها گفتند شما حقوق بشر را نقض کردید (درست مثل امروز)؛ در همان روزها مصطفی طلاّس، وزیر دفاع وقت سوریه، در هواپیما بود که این خبر را در روزنامه خوانده و گفته بود: ای کاش من قاتل این فرد باشم.

نکته اینجاست که مصطفی طلاّس نگفت که این حرف من برای امنیت کشورم ضرر دارد؛ شما هم نباید از عاقبت مخالفت با چنین افرادی بترسید، به دریا بزنید، چون حکم الله است و شوخی بردار نیست. بگذارید هر قدر می خواهند با شما مخالفت کنند، شما به حقّید، به امامتان اهانت شده، ساکت نباشید. منتظر پیام مستقیم آقا(رهبری) نباشید، ایشان یکبار حکم داده اند که هتّاک مرتد است و مرتد مهدور الدّم، دیگر پیدا کردن مصداق با ما است.

شما موظفید فضا را برای وقوع جرم ناامن کنید. مثلاً در فضای سایبر کمپین راه بیندازید بگید ما می خواهیم این فرد را بکشیم، این حداقل اقدام شما است. ده هزار نفر، صدهزار نفر جمع بشوید در یک کمپین فضا را برای این ملعون متشنج کنید. شما مطمئن باشید این هتاکی ها مادامی که آن ها فضا را امن ببینند ادامه دارد. آدم انقلابی باید جرئت ریسک داشته باشد.

اما نکته ی اصلی این است که دو تن از مراجع تقلید (آقای مکارم و آقای صافی) حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرده اند، نگذارید حکم مرجع شیعه روی زمین بماند، نگویید خب ایشان که مرجع ما نیستند؛ نخیر، دشمن می خواهد تیغ مراجع دیگر برندگی نداشته باشد.

نگاه نکنید کدام مرجع حکم داده و نگاه نکنید آن آدم مرتد کیست؟ حکم مرجع را پیاده کنید چراکه در استراتژی های دشمن، مرحله ی بعد از تضعیف حکم مرجعیت شیعه، تضعیف ولایت است.

زمانی که میرزای شیرازی حکم تحریم تنباکو را صادر کرد، در دربار ناصر الدین شاه هم قلیون ها را شکستند؛ نقل شده پس از این اتفاق میرزای شیرازی را دیدند که دارد گریه می کند، به او گفتند اشک شوق می ریزی که حُکمت را حتی در دربار پیاده کردند؟ گفت نه گریه ام از این است که دشمن قدرت مرجع شیعه را فهمید و مطمئناً من بعد بر روی کُند کردن ضریب نفوذ آن کار و سرمایه گزاری می کند.

همین طور که شاهدید امروز متاسفانه تا حدود قابل توجهی این اتفاق افتاده است. دشمن دارد حربه ی شیعه را کُند می کند. ما باید به پا خیزیم و نگذاریم حکم این دو مرجع بزرگوار روی زمین بماند و دشمن بداند به قول امام عزیز(ره): اگر در مقابل دین ما بایستید، در مقابل دنیای شما می ایستیم. دشمن به دنیایش وابسته است و ما این دنیا را خراب می کنیم باذن الله.

سعی شده است در انتقال این سخنان جانب امانت رعایت شود، اما اگر جایی خطا رخ داده، مطمئناً سهوی بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۰
م- حفیظی

نظرات (۱)

سلام قرار یه تیم بشیم و بریم شاهین نجفی رو بکشیم بعدش هم بریم سلمان رشدی رو بکشیم اسم گروهمون هم خفاش است اگه هستی جواب رو بده تا اسمت رو تو گروهمون بنویسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">