‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۲۱ ب.ظ

آیا دنیا در 21 دسامبر2012 به پایان می رسد؟؟

بسمه تعالی

تو این روز های سرد زمستون، همنشینی و خاطره گویی و ... بساطش گرم گرمه. وقتی هم پاشون میشینی از همه دری میگن. از مشکلاتشون و اوضاع مملکت گرفته تا خبر های کوچه و بازاری. مثل همیشه هم هر روزی یه خبری و حرفی بیشتر نقل مجالس میشه.

اخیرا هم شایعه پایان دنیا در 21 دسامبر 2012 یا همون شب یلدا افتاده روی زبونا . یکی میگه:قراره که تو این روز شهاب سنگ بخوره به زمین و ما هم مثل دایناسورها منقرض بشیم!!. اون یکی میگه:زمین و خورشید و سیاهچاله وسط کهکشان راه شیری با هم هم طراز میشن و فقط سه روز زمین به خاموشی فرو میره!! و ..... همینجوری میگن و میگن و میگن.

هر کسی یه جوری هم میگه این دورغه و براش دلیل هم میاره که خیلی هاش قانع کننده است. اما ما می خواهیم یه علت دیگه رو واسه این موضوع بیاریم. علتی که شاید ندیده و نشنیده و شاید هم کم شنیده اید.

چه علتی؟

تا نیاید حضرت دوست دنیا پایانی ندارد......

آری میخواهیم از زاویه مهدوی به این شایعات نگاهی بیندازیم. زاویه دیدی که متاسفانه آن چنان که باید در جامعه ما همه گیر نیست.

در حدیثی که از حضرت رسول(ص) نقل شده است داریم:«سوگند به خدایی که مرا بحق و بشارت دهنده برانگیخت، اگر از عمر دنیا تنها یک روز باقی مانده باشد، خداوند آن روز را آن قدر طولانی خواهد ساخت تا فرزندم مهدی(عج) در آن روز ظهور کند. آن گاه عیسی بن مریم از آسمان فرود می آید و به امامت او نماز می گزارد و زمین به نور پروردگارش نور باران می گردد و حکومت او به شرق و غرب گیتی گسترش می یابد و زمین و زمان در قلمرو عدالت و قدرت او قرار می گیرد» (بحارالانوار، ج51،ص71)

فکر نمی کنم دیگر پس از این حدیث نبوی نیاز به توضیحی باشد. خداوند منان وعده داده که اگر حتی یک روز هم به پایان دنیا مانده باشد، باید مهدی(عج) بیاید.(البته حدیث میخواهد ضرورت ظهور حضرت حجت عجل الله را مطرح کند نه چیز دگری)

با اجازه می خواهیم از شما سوالی بپرسیم که چگونه می شود که عده ای سود جو راست می گویند و قرار است دنیا به پایان برسد اما پیغمبر خدا(ص) و حتی خود خداوند متعال، نعوذ باالله دروغ می گویند؟؟؟

  یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(الصف/8)آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!

به امید ظهورش که صد البته نزدیک است.

اللهم عجل لولیک الفرج

نویسنده:محمد حسین حفیظی

نظرات (۲)

سلام
اگه اشتباه نکنم یه بار قرار بود سال 2000 سال پایان دنیا باشه یه بار هم 2006 یا 7 و حالا هم 2012 فک کنم با این حساب سال بعدی 2018 هست
معلوم نیست با یه شایعه پایان دنیا چند میلیارد دلار کاسب میشن.




بارجین ما: ممنون
این سالهایی که فرمودید قرار بود که نظم نوین جهانی برقرار گردد که به لطف خداوند هر مرتبه نقشه شان درب و داغون شد.
و فعلا هم 2018 رو اعلام کردند.
اما .. و مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین
۲۵ آذر ۹۱ ، ۱۸:۱۳ احمد کریمی
تو این قضیه کلاً کسانی که به معنویت اعتقاد ندارند خیلی زجر می کشند....طفلکی ها زندگیشون تعطیل شده...بعد هم که خبری نمیشه، به حماقت خودشون می خندند...




بارجین ما: با تشکر از نظرتون،
بله - متاسفانه برخی اصل را ول کرده اند و چسبیده اند به یک مشت اراجیف افراد معلوم الحال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">