‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
خبرگزاری فارس: مردم تفت و میبد در مجلس نهم نماینده نخواهند داشت/احتمال تعیین نماینده معین
مردم تفت و میبد در مجلس نهم نماینده نخواهند داشت/احتمال تعیین نماینده معین

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مردم تفت و میبد دیگر در مجلس نهم نماینده نخواهند داشت، از احتمال تعیین نماینده معین برای پیگیری امور مربوط به این شهرها خبر داد.

به گزارش خبرنگار بارجین ما  به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس درباره تعیین تکلیف مردم تفت و میبد بعد از درگذشت حجت‌الاسلام یحیی‌زاده نماینده سابق این شهرها به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: باید انتخابات دیگری در کشور برگزار و همزمان با آن، انتخابات میان‌دوره‌ای در تفت و میبد برگزار شود تا نماینده جدید این شهرستان‌ها در مجلس تعیین شود.

وی با اشاره به عدم برگزاری انتخابات جدید در کشور تا مجلس دهم، افزود: بر این اساس مردم تفت و میبد دیگر در مجلس نهم نماینده نخواهند داشت؛ مگر اینکه بالضروره و با تشخیص هیئت رئیسه، نماینده معینی برای پیگیری امور مربوط به شهرستان‌های تفت و میبد تعیین شود.

سبحانی‌نیا در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چرا انتخابات میان‌دوره‌ای در حوزه انتخابیه تفت و میبد همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار نشد، توضیح داد: از آنجایی که برای اعلام آمادگی کاندیداها انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تفت و میبد و همچنین ثبت‌نام این کاندیداها فرصت نبود، برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در این حوزه به این دوره از انتخابات نرسید.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس نهم بود که از اواخر سال گذشته پس از سپری کردن یک دوره بیماری، به کما رفت و در اوایل سال 92 دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

نظرات (۲)

۰۶ تیر ۹۲ ، ۰۵:۳۲ سیب هوایی
حالا شد
بازم خوبه نظرمو خوندید
دمتون گرم
۰۶ تیر ۹۲ ، ۰۵:۳۵ سیب هوایی
در ضمن قالب وبلاگتون خیلی قشنگه
اقای غفوری دستت درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">