‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ق.ظ

قتلی دیگر در میبد.(شایعه یا واقعیت)

در بین مردم شایعه شده است که پس از ماجرای قتلی که در خیابان سلمان فارسی اتفاق افتاد حدود دو روز پیش هم قتل دختر جوانی در پارک بهاران رخ داده است.

به جهت اطلاع از واقعیت ماجرا و اینکه آیا این خبر صحت دارد با یکی از تکنسین های اورژانس میبد تماس گرفته و ماجرا را از ایشان جویا شدیم. مشخص شد که مطالبی که در بین مردم دهان به دهان می گردد شایعه ای بیش نیست و اخیرا در محل پارک بهاران حادثه خاصی رخ نداده است.

از تمامی خوانندگان عزیز خواهشمندیم با شنیدن هر خبری بلافاصله آن را باور نکرده و برای دیگران نقل نکنند. حتما درباره صحت آن تحقیق نمایند تا با پخش شایعات کذب باعث وحشت مردم نشوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
م- حفیظی

قتل

میبد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">