‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

2 درس از بهار!!

فصل بهار را میتوان زیباترین فصل سال خواند

فصل بیدار شدن طبیعت بعد از چند ماه خواب عمیق، فصل شکوفه ها و زیبا شدن.

در کنار ظاهر زیبای فصل بهار درسهای زیبایی هم میتوان از این مخلوق خداوند آموخت. درسهایی که کم قرآن و اهل بیت بدان اشاره نکرده اند .

چگونگی زنده شدن مردگان بعد از مرگ و ....

اما درسهای دیگری هم میتوان از فصل زیبایی ها آموخت...

حتما بارها برایتان پیش آمده است در ماههای نخست بهار شاهد بارش بارون در هوای آفتابی بوده اید؛ شاید بپرسید خوب که چی؟؟

می خواهم این را بگویم که قدرت خداوند را میبینید!؛ اگر بخواهد باران بیاید، در بهار زمانی که آفتاب زمین را گرم و روشن کرده است باران می فرستند و اگر هم اراده نکند بارانی نبارد، چندین روز در زمستان هوا ابری می شود اما دریغ از یک قطره باران.

می فهمی «وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ ...» را.

----

درس دوم را با یک خاطره بیان می کنم.

در یکی از محلات میبد مشغول کار بودیم کم کم هوا ابری شد و باران گرفت و زمین را حسابی خیس کرد و سیراب. کارمان که تمام شد؛ در مسیر بازگشت با تعجب دیدم که در فاصله کمی از جایی که ما مشغول به کار بودیم اثری از بارش باران نیست. انگار نه انگار که ابری بوده و بارانی. زمین خشک خشک خشک. با خودم گفتم قدرت خداوند را نگاه، در جایی آنقدر باران میبارد تا زمینهایش خیس خیس میشود و در چند قدمی همان محل حتی یک قطره هم باران نباریده است.

اینجاست که انسان متوجه این کلام میشود:  یرزق من یشاء( هر آنکس که بخواهد روزی می بخشد)

نظرات (۲)

نمیدونم چه جوریه همش اخبار بارجین بیشتر تو سایت میبد ما پخش میشه.دیروز کارخونه بودیم تو شیفت بچه ها جمع شده بودیم در مورد همین صحبت میکردیم.چون شما بارجینی هستی و با میبد ما رفاقت بیشتری داری مرتب هم اخبار بارجین رو پوشش میدی.حالا کاش اخبار مهمی بود.یه چیزی...زورخونه بارجین و از این بازی ها..دوست عزیز حفیظی پارتی بازی نکن.همه میدونن مهمتر از بارجین شما هم تو میبد محله هست.خیلی هم از بارجین شما بهتره.و اخبار هم توش فراوونه.پس بهتره بدونی مردم می فهمند داری با سو استفاده کارهات رو پیش میبری.رسانه متعلق به همه هست نه فقط بارجین شما.من که سالی یکبار هم نمیام تو سایت "میبد ما".گفتم که بدونی مردم حواسشون جمع هست.در ضمن مطالبت هم گیرا و دلچسب نیست.
پاسخ:
سلام
ابتدا سری به لینک زیر بزنید:
وبلاگهای زیر مجموعه میبدما
-----
همونطور که در لینک بالا دیدین شبکه مجازی میبد ما تقریبا دارای 21 وبلاگ زیر مجموعه می باشد که متاسفانه فقط 6 تا از آنها فعال میباشند. این وبلاگها تقریبا 13 محله میبد را پوشش می دهند.
اینکه در سایت میبدما اخبار بارجین بیشتر از سایر محلات دیده میشود، خدای ناکرده به خاطر پارتی و رابطه و ... نیست. بلکه به دلیل فعال بودن این وبلاگ می باشد(در سایت هم در دسته وبلاگهای فعال قرار داریم).
ما نیز معتقدیم رسانه فقط متعلق به گروه و دسته خاصی نیست. به خصوص فضای مجازی.
شما هم میتوانید با ساخت یک وبلاگ و یا سایت عقاید و نظرات خودتون رو بگین یااخبار محله خودتون رو پوشش بدین.
اگر هم تمایل دارین در وبلاگهای زیر مجموعه میبدما فعالیت داشته باشین میتونید از این لینک تمایل خودتون رو بگید. از اینکه با شما همکار و همسنگر بشیم بنده به شخصه خوشحال میشم.
***
از انتقادهایی که به ما نموده اید متشکریم. انشاالله بتوانیم سطح مطالب هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی بالا بریم تا بتوانیم رضایت تمامی مخاطبان را جلب نماییم.
با تشکر
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۳ محسن از یزد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بارجینی **** ****.نظرات رو منتشر نمیکنی.مثل سگ میترسی.میخوام بهت بگم شما و "میبد ما" منفورترین آدمها هستید.*** ** ** *****
پاسخ:
سلام
دوست عزیز زمانی که شما نظر دادین بنده به اینترنت دسترسی نداشتم تا نظر شما رو خونده و تایید و یا رد کنم.
لطفا زود قضاوت نفرمایید.
کمی صبور باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">