‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات

تا آنجایی مه خبر داریم آخرین مرتبه ای که ایشان به شهرستان میبد آمده اند مربوط به سالها پیش می شود که سن خیلی ها به آن قد نمی دهد. متاسفانه تاکنون هم هیچ اقدامی در جهت آوردن ایشان به میبد از طرف مسؤلین محترم مربوطه(اداره ارشاد ،ستاد اقامه نماز شهرستان ،هیئات مذهبی و ...) صورت نگرفته است ولی ما که از برخی مسؤلین دل کنده ایم و امیدی به اقدام بعضی از آنها نداریم.لذا از مسؤلین و هیئت امنای هیت محترم ثارالله میبد که بسیار در امر برگزاری مراسم های مذهبی و دعوت سخنرانان برجسته کشوری به شهرستان میبد زحمت کشیده اند خواهشمندیم که اقدامی بکنند و این استاد بزرگوار را به میبد برای چند روزی دعوت بکنند و یا ترتیبی بدهند که همانگونه که جلسات ماهیانه با حضور حجت السلام وافی برگزار می شد چند ماهی هم،همچین جلساتی با حضور حجت السلام والمسلمین قرائتی برگزار شود تا با رهنمود های ایشان بتوانیم قرآن کریم را در متن زندگی مردم عزیز شهرستان میبد بیاوریم.

انشاالله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">