‌بارجین ما

(- پیامبر اکرم (ص) :«طلب علم بر هر مسلمانی واجب است ، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد . » (اصول کافی ج1/باب دوم/ص35)
‌بارجین ما
این وبلاگ خبری از زیر مجموعه های شبکه مجازی "میبد ما"است و هدف ما درج واقعیات کشور، استان و شهرستان میبد و محلات آن به خصوص بارجین می باشد.
درج هرگونه خبر از این وبلاگ با نام سایت مجازی" میبد ما "و آدرس اینترنتی www.meybodema.ir امکان پذیر می باشد.
عزیزان خواننده می توانند توسط ایمیل بارجین ما به آدرس barjinema@yahoo.com با ما ارتباط برقرار نمایند.
پیوندهای روزانه
بایگانی
پیام های کوتاه
مجلس‌نما، پویش ملّی و مردمی شفافیت داوطلبانه نامزدهای نمایندگی مجلس
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۲۲ ق.ظ

اشتباه نکنید! این مسجد الاقصی نیست؟؟؟!!!!

بسمه تعالی
به مناسبت روز قدس بر آن شدیم که یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در مسئله فلسطین رخ داده و صد در صد کار دشمن صهیونیستی است که بتواند با آن ما را در جهل نگاه داشته و از آن سوء استفاده نماید و بدینوسیله پروژه های شیطانی خویش را به پیش برد.
اشتباه نکنید! این مسجد الاقصی نیست!!؟؟
سالهاست که هر وقت نام مسجد الاقصی را می شنویم بنایی هشت ضلعی با یک گنبد طلایی در ذهنمان می آید. حتی متاسفانه در رسانه هم وقتی که می خواهند مسجد الاقصی را نشان دهند چنین تصویری را نشانمان می دهند.

اما این بنا مسجد الاقصی نیست!

نام این بنا، مسجد قبة الصخره است. دلیل آنکه آن را به این نام می خوانند به خاطر صخره ای است که در آن قرار دارد.

که هنگامی که حضرت رسول اکرم(ص) با مرکب خویش(براق) به معراج می رفتند پای بر این صخره نهاده و به طرف عرش الهی عروج نمودند و از آن روز به بعد این صخره به معجزه ی پیامبر(ص) به صورت معلق قرار دارد.به این دلیل،این مسجد، مسجدی مقدس و مهم برای مسلمانان است اما این بنا مسجد الاقصی نیست.

پس مسجد الاقصی،نخستین قبله مسلمین کجاست؟

مسجد الاقصی واقعی در فاصله ای نه چندان دور از مسجد قبة الصخره قرار دارد.

بنایی است نسباتا وسیع با گنبدی سبز رنگ که در مقایسه با مسجد قبة الصخره گنبد کوچکی را دارا است.

این مسجد همان مسجدی است که زمانی قبله ی مسلمین بوده و انشا الله در جمعه ی پس از ظهور امام زمان(عج) در این مکان به نماز جمعه خواهند ایستاد.(به امید آن روز)

رژیم غاصب اسرائیل می خواهد به بهانه ساخت بنای هیکل سلیمان(معبد سلیمان) که معتقدند آثاری از آن در زیر مسجد الاقصی است، این مسجد مقدس را تخریب نموده و پروژه شیطانی خویش را به اجرا بگذارد و تا به حال هم چندین مرتبه دست به اقداماتی زده که با هوشیاری مردم فلسطین و به حول و قوه الهی به شکست انجامیده است.

اما این رژیم برای اینکه با واکنشهای مسلمانان جهان رو به رو نشود در یک طرح زیرکانه و مخوف مسجد قبةالصخره را به جای مسجد الاقصی جا زده تا اگر روزی این مسجد مقدس تخریب شد کسی نفهمد که مسجد الاقصی واقعی در حال تخریب است.

در حال حاضر نیز حفاری های بسیاری در زیر این مسجد مقدس به بهانه های مختلف توسط رژیم غاصب اسرائیل انجام شده که تا به حال باعث فرو ریزی بخشهایی از این مسجد نیز شده است.

صهیونیستهای ملعون منتظر غفلت مسلمانانند تا بلافاصله مسجد الاقصی را تخریب نموده و بنای هیکل سلیمان را به جای آن بگذارند.

پس هوشیار باشید و این موضوع را به دیگران هم اطلاع رسانی کنید تا همه آگاه شوند و نگذارند این رژیم منحوس به اهداف شوم خویش دست یابد.

انشاالله هر چه زودتر نیز رسانه ی ملی نیز از این جهل که قطعا دسیسه دشمن صهیونیستی است، درآمده و از این به بعد مسجد الاقصی واقعی را به مردم نشان داده و آن را به جای مسجد قبة الصخره در اذهان مردم بنشاند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۳
م- حفیظی

نظرات (۱)

سلام وبلاگ خوبی داری ممنون از اطلاع دادنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">